Overige onderwerpen

Marjoleins gastartikel || OPI – The Holland Collection!

Dat het merk OPI vaak met toffe collecties komt is inmiddels wel duidelijk en toen de Holland collectie aangekondigd werd was ik dan ook erg benieuwd! En niet alleen de namen van de kleurtjes zijn erg leuk, maar ik vind de kleurtjes ook prachtig. Van Ilja mocht ik de drie kleurtjes die zij van deze collectie heeft reviewen en swatchen. Enjoy!

In de collectie zitten twaalf kleurtjes en de drie kleuren die ik ga laten zien heten van links naar rechts: Wooden Shoe Like To Know? – Thanks a WindMillion – Red Lights Ahead… Where?.

Wooden Shoe Like To Know wordt omschreven als een chocoladebruin kleurtje met een glansje erin, waar ik me goed in kan vinden! In gewoon licht is het een bruin kleurtje waar de shimmer eigenlijk niet echt van opvalt..

Maar in zonlicht (of met flitser wegens gebrek aan) zie je de shimmer wel! Het maakt het kleurtje nog net wat meer bijzonder, ik ben fan!

Thanks a WindMillion had ik de afgelopen dagen op m’n nagels en dit zeegroene kleurtje past in tegenstelling tot andere zeegroene kleuren die ik geprobeerd heb, wel bij mijn huidskleur! Hij is licht en fris van kleur en past goed bij het voorjaar vind ik, al laat het voorjaar nog even op zich wachten ;).

Red Lights Ahead… Where is koraalrood en de naam verwijst uiteraard naar de Wallen (waar ik eens met de middelbare school geweest ben, waarna onze CKV-leraressen ons lieten verdwalen in dat gebied – geen aanrader). Helaas doet dit koraalrode kleurtje wat veel anderen ook doen bij mij, je ziet alsnog m’n nagelrandje er vaag doorheen wat ik niet erg mooi vind. Al moet ik zeggen dat het meevalt, en het kleurtje zelf is lekker knallend!

De nagellakjes dekten alle drie in twee laagjes en lakten erg fijn, de kwastjes van OPI zijn vrij breed maar alsnog precies. Van de drie kleurtjes vind ik zelf Thanks a WindMillion het leukst, ook omdat deze variant van zeegroen eindelijk wel leuk staat bij mij ;).

In de collectie zijn de bovenstaande kleuren te vinden (€13,95 per stuk), evenals een miniset met 4 van de kleuren (€17,95). De collectie ligt vanaf deze maand in de winkels, verkooppunten kun je vinden op opi.nl!

Dit artikel is gemaakt door Marjolein, eigenaresse van Supketchup en gastblogger van Beautypolish. 

0 gedachten over “Marjoleins gastartikel || OPI – The Holland Collection!

  1. mooie kleurtjes!
    toch vind ik de collectie in zijn geheel wat saai.

    dnek da itk die groene ook gakopen (als ik hem nog kan vinden..) dat soort kleurtjes staan bij mij ook nooit zo bij mijn huid. Hopelijk deze wel 🙂

    Like

Geef een reactie

