Nailpolish & Nailart·Winacties

Winactie || China Glaze Electropop giftset!

De China Glaze Electropop nagellakjes zijn super vrolijk en ik word zeker blij van de 4 kleurtjes waar ik vorige week al over schreef – Techno (glitter), Sunshine Pop (geel), Wicked Style (roze) & Gothic Lolita (paars) – Vandaag ga ik die blijdschap met jullie delen, want ik ga één toffe Electropop set aan jullie weggeven! Omdat iedereen zijn eigen voorkeur heeft mag je zelf kiezen welke set je zou willen winnen, de Lights of de Brights ^^

Kijk snel verder wat je moet doen om die set naar keuze te winnen!

Je kunt kiezen uit:

Fuchsia Fanatic, Dance Baby, Electric Beat, Kinetic Candy, Sweet Hook en Gothic Lolita
Techno, Aquadelic, Sunshine Pop, Gaga for Green, Make Some Noise and Wicked Style

Wat moet je doen?

  • Volg mij op minimaal één van deze manieren en laat weten waar je mij volgt: TwitterFacebookBloglovinYouTube
  • Vertel in de comments op welke set je wil winnen, Lights / Brights

Wat mag je doen? (voor extra kans)

  • ‘Like’ dit bericht op Bloglovin
  • Like de Facebook pagina van Enchantra, laat bij de comments je gebruikersnaam achter  (+ extra entry)
  • Plaats het volgende berichtje op Twitter (+ extra entry)
#Win een China Glaze ‘Electropop’ giftset naar keuze (set van 6) Kijk snel op Beautypolish.nl en doe ook mee! #Beautypolish
Deze winactie loopt t/m donderdag 23 februari en sluit om 21:00uur. GESLOTEN
De winnaar wordt zoals altijd random gekozen en krijgt bericht via e-mail. 

0 gedachten over “Winactie || China Glaze Electropop giftset!

  1. Voor mij graag de ‘Brights-set’! Ik hou helemaal van die felle kleurtjes! Die zouden me echt de zomer al helemaal doen voelen als ik die al op mn nageltjes kon smeren 😉

    Like

  2. Wat een leuke actie!!
    Ik wil heel graag mee doen voor het ”lights” setje.
    Wat een onwijs gave kleuren he! Krijg helemaal zin in de zomer!
    Ik heb je geliked op FB , Blogloving en volg je op Youtube , Twitter en Bloglovin.
    😀

    Like

  3. Wow je hebt terug een leuke winactie !!!!! Ik volgde je al een tijdje op twitter en ook daarop heb ik de winactie geplaatst.
    Goh wat een moeilijke keuze, ze zijn allebei super mooi. Maar als ik echt moet kiezen dan kies ik toch voor de Brights. (L) Ik val graag op met mijn nageltjes!

    Groetjes Aureline
    xx

    Like

  4. super leuk!
    ik zou voor de brights gaan omdat ik nog niet echt van die kleurtjes heb! en ik heb überhaupt niks van china glaze, en lijkt me heeeeel leuk om te probeer 😀

    Like

  5. Ik doe graag mee met deze toffe winactie! Ik volgde je al via bloglovin’, twitter en facebook en heb dit bericht op bloglovin’ geliked 🙂
    Ik ga voor de brights! I love that kind of colours!

    Like

  6. Aller eerst een super mooie website.
    ik heb ook de extra dingen gedaan twitter en facebook
    Ik ben nu zo’n 2 jaar bezig met lakken, ik zou graag als je mij uit kiest de bright willen hebben ^^

    Elke

    Like

  7. mooie lakjes! heb in mn stash maar 1 china glaze lakje en het bevalt me goed!
    ik doe dus meeee!

    ? ik volg je op bloglovin, en twitter; xlittletinygirl
    ? ik heb het bericht geliked op bloglovin

    X

    Like

  8. Ik doe graag mee, en het liefst voor het setje; the lights.

    Wat heb ik gedaan?
    Ik volg je op bloglovin en heb je artikel geliked.
    Ik ben geabonneerd op je youtube kanaal.
    Ik heb je facebook geliked.
    Ik volg je op twitter en heb getweet; https://twitter.com/#!/suusxxx97/status/171718359103176704
    Ik volg ook heb ook Enchantra geliked op facebook.
    Alleen ik log altijd in op facebook via mn mail, maar het is het mailadres die ik ook in dit vakje het ingevoerd.
    Ik heb liever niet dat iedereen mijn mail-adres heeft!

    xxxx

    Like

  9. Oh leuk!
    Jij hebt altijd van die leuke dingen!

    Natuurlijkkk doe ik mee!
    -Ik volg je via Twitter, Facebook en Bloglovin
    -Ik zou heel graag Brights willen winnen, zit zelf ook met mijn gezondheid
    in de knoop, wat “Brightness” kan ik wel gebruiken!
    Voor extra kans heb ik het volgende gedaan :
    -Ik heb dit bericht geliked op Bloglovin
    -Ik volg Enchantra ook op Facebook ( Mandy van Henten )

    Liefs!!!

    Like

  10. ik zou graag de set lights winnen.
    ik heb deze set besteld via marktplaats alleen toen kwam hij helaas niet aan!
    toffe winactie zeg&ik geniet echt altijd van je blogs.

    ik volg je op twitter&faceboek.
    voor de extra heb ik die tweet getweet.

    veel plezier met blogge&hopeijk ga je nog lang door!

    xxxmanonlois.

    Like

  11. Ik volg je via BL, en ik heb dit bericht daar ook geliked. Mijn voorkeur gaat uit naar het setje brights vooral het glitter lakje en gaga for green 🙂 lijken me super!

    Like

  12. Ik volg je via bloglovin en twitter! Heb het ook getweet: twitter.com/Honeypopland/statuses/172708618838360064

    Heb ook de FB pagina van enchantra geliked onder de naam Evelien Ritzen. EN ik heb dit artikel geliked op bloglovin 😀

    Like

  13. hoi echt supper leuke actie
    ik volgje op bloglovin twitter en ik heb een berichtje op twitter gezet en de fb pag geliket ook op bloglovin heb ik dit artiekel geliket ik zou heel graag brights willen winnen ^^
    xxx josine (L)

    Like

  14. echt een leuke winactie =]
    ik volg je op youtube (als LiveLifeAsSandra) & bloglovin’ ook heb ik je artikel geliked.
    Ik vind beide setjes onwijs leuk maar als ik mag kiezen dan kies ik denk ik toch voor het lights setje. Het lijkt me erg leuk om deze mooie kleurtjes te mogen swatchen voor mijn beautysite.

    Liefs,
    Sandra

    Like

Geef een reactie

