Fashion & Outfits·Shopaholic Shoplogs

Shoplog || Kleding, armbanden en foundation…

Zaterdag ben ik even lekker gaan afleidings-shoppen en ik ben goed geslaagd! Samen met mijn moeder ben ik even naar het plaatselijke winkelcentrum gegaan, dapper door de sneeuw… Ik kocht een aantal leuke nieuwe dingen, waaronder ook wat nieuwe kleding ^^

Bij de ‘Miss outlet’ kocht ik een set armbanden. Blauw met gouden bangles van de Miss Etam (daar hebben ze namelijk de arbanden in veschillende maten! Ik pas deze dingen nooit door mijn grote handen… deze set is XL en die pas ik wel!) ^^ Afgeprijsd van €12,95 naar €2,50

Met dit koude weer is het fijn om een auto onder je kont te hebben, maar daar moet je wel wat voor doen (lees: je auto uitgraven & krabben) … Ik hoop dat deze handige hulpmiddeltjes het wat makkelijker maken

Ruitontdooier €3,50 en Anti-Condens €3,95 en nog een nieuwe (stevige) krabber €1,95 … allemaal van Hema.

Nieuwe foundation, Bourjois Bio détox met 50% korting van Etos. Deze was nu nog maar €7,- ^^ Mijn Flower Perfection is bijna op en ik wilde graag ook een andere proberen van Bourjois (deze zijn meestal wel fijn)

Nog wat nieuw ondergoed van Hunkemöller, 2 bh’s en 3 hipsters … De bh’s waren nu in de aanbieding, de 2e met 50% korting! Dus ik had er nu 2 voor €30,- (i.p.v. 20,- per stuk) Ook stonden er nog een aantal rekjes met ondergoed in de aanbieding, 3 stuks voor €12,95 ^^

Bij Miss Outlet kocht ik dit vest van Promiss. Het is een zwart fijn gebreid vest, hij loopt van voren in lange punten. Afgeprijsd van €49,95 voor €15,-

Ik had hem aan met een zwart simpel jurkje eronder en een elastische taille riem, dat stond erg leuk!

De riem komt ook bij Miss Outlet vandaan, deze is van Miss Etam en was nu €5,- (i.p.v. €12,95)

Een vrolijk truitje van M&S, met blauw/wit/taupe/koraal … Hij stond erg leuk en ik heb ook nog wel wat leuke koraalkleurige accessoires die erbij passen ^^ €19,95 nieuwe collectie

Ook bij M&S kocht ik nog deze héle donkerblauwe (op de foto lijkt hij zwart) tregging. Lekker warm nu met het koude weer, i.p.v. een legging onder jurkjes/tuniekjes. €24,95 nieuwe collectie

Tot slot nog één truitje/tuniekje uit de nieuwe collectie van M&S … Ik hou er wel van, hij staat leuk op de donkerblauwe tregging ^^ €29,95

Zoooo, ik heb even lekker geshopt! Wat vind je van mijn nieuwe aankoopjes? Heb jij nog wat leuke dingen gekocht de laatste tijd?

0 gedachten over “Shoplog || Kleding, armbanden en foundation…

  1. Wat een leuke aankoopjes!
    Ik ben fan van de Miss Etam , en dan vooral van de outlet winkels.
    Echt super fijne winkels , en die prijsjes…. (L)
    Die armbanden heb ik ook alleen een andere versie , zilver met bedels , maar ook een XL maatje. Ideaal!
    Ik ga toch een keertje opzoek naar die outlet winkel , is die een beetje groot? Hij zit in Hellevoetsluis toch?
    Word tijd dat ik weer eens ga shoppen! ^^

    Like

Geef een reactie

