Gastartikelen·Test & Review

Marjoleins gastartikel || Revlon Colorstay 16 Hour Eyeshadow Quads

Met mooie oogschaduw palettes kun je me altijd wel blij maken, mits ze natuurlijk goed zijn! Toen er laatst een envelopje op m’n deurmat viel met twee Quad Eyeshadows van Revlon, kon ik dan ook niet wachten om ze te proberen. En vandaag mijn mening over deze oogschaduw palettes!

Deze nieuwe Colorstay 16 Hour Eyeshadow Quads zijn van Revlon en bevatten elk 4 kleurtjes. Ze zijn gemaakt om je ogen te accentueren en een betoverende blik te geven en er zijn 8 verschillende palettes verkrijgbaar. Genoeg keuze dus, en ik heb er zelf twee! Dit zijn Goddess en Inspired.

Goddess is een wat meer naturel palette, met onder andere taupe en zwart. Taupe is een van m’n favoriete oogschaduw kleurtjes omdat het erg mooi staat bij groene ogen, dus hier was ik zeer blij mee! De roze kleur vind ik ook eigenlijk best mooi, beter dan barbieroze en mooi te combineren met verschillende oogkleuren. De witte kleur vind ik wel erg glitterig en hard om te gebruiken als highlighter!

Inspired is toch even iets heel anders, een palette met opvallende kleuren! Hierin vind je onder andere een prachtige donkerblauw/paarsige kleur, en groen en blauw. De lichte kleur uit dit palette vind ik wel erg mooi als highlighter, minder glitterig en minder bleek.

Helaas vielen de swatches toch wel wat tegen wat mij betreft. Ik heb ontzettend veel moeite moeten doen om op de donkerste kleuren na wat terug te zien op m’n hand, en dit bleek nog vele malen lastiger op mijn oogleden. De meest lichte en meest donkere kleuren uit beide palettes zijn prima, maar van bijvoorbeeld de taupe kleur en de groene en blauwe kleur zie je weinig terug. Jammer, want ze waren zoveel mooier geweest als dat wel zo was! Ook viel me op dat de oogschaduws niet erg zacht zijn, eerder hard en neigend naar bijna korrelig.

Ik wilde natuurlijk wel weten of dit op mijn oogleden ook zou uit zo pakken, dus maakte ik twee looks. Op de achterkantjes van de doosjes kun je ideeën vinden voor een ooglook, wat altijd wel handig is. Zelf heb ik niet de looks gemaakt die op het doosje stonden, maar wat me ook wel mooi leek!

Met Goddess maakte ik een mooie everyday-look, met taupe op het bewegend ooglid en een vleugje zwart in de crease. Roze vind ik niet zo mooi op mijn hele ooglid, dus bracht ik het als een accentje aan bij m’n binnenste ooghoek, waar ik ook de witte kleur aanbracht. De witte kleur gebruikte ik ook lichtjes bij het wenkbrauwbot, gemend met een mat witte kleur. Op deze manier vind ik hem wel erg mooi voor overdag en hoewel Goddess van mij nog wel een stuk beter gepigmenteerd had mogen zijn, valt deze me het minst tegen van de twee!

Met Inspired had ik een stuk meer moeite, daar de groene en blauwe kleur gewoon wegvallen. Groen gebruikte ik meer bij m’n binnenste ooghoek en blauw over het bewegend ooglid, wat nauwelijks terug te vinden was. De donkerpaarsige kleur vind ik wel geweldig mooi en zal ik zeker vaker pakken! De lichte kleur past mooi bij de shimmer die in de paarsige kleur te vinden is en hierdoor kun je het mooi blenden.

In allebei de palettes zijn dus wel mooie kleurtjes te vinden, maar over het algemeen vind ik de pigmentatie van de oogschaduws echt tegenvallen. Jammer, want de kleuren zijn wel leuk gekozen en het zijn eindelijk palettes die compleet zijn, met lichte én donkere kleuren zodat je in feite een hele look kunt maken met 1 palette.

De Revlon Colorstay 16 Hour Eyeshadow Quads zijn vanaf deze maand te koop en kosten per stuk €12,95. Je hebt keuze uit 8 veschillende kleurencombinaties en Revlon belooft ook nog dat de formule van de oogschaduws langhoudend is, al ben ik groot voorstander van het gebruik van een oogschaduwbasis ;).

Dit artikel is gemaakt door Marjolein, eigenaresse van Supketchup en gastblogger van Beautypolish. 

0 gedachten over “Marjoleins gastartikel || Revlon Colorstay 16 Hour Eyeshadow Quads

  1. Ik gebruik deze oogschaduw nu een paar wken en vindt het absoluut de beste ever.
    Hij blijft bij 34 C goed zitten en de pigmentatie is ook perfect.
    De kleuren combinatie is ook goed.
    Kortom helemaal tevreden en een blijverdje

    Like

Geef een reactie

