Overige onderwerpen·Personal stuff

Persoonlijk || #03 Gewoon wat foto’s

Vandaag heb ik voor jullie weer eens wat vrolijke random happyness! Ik probeer de laatste tijd wat vaker mijn camera te pakken en zomaar foto’s te maken… Van lekkere hapjes die ik gemaakt heb, mijn katten, pakjes die binnen zijn gekomen en nog véél meer!

Enjoy! De foto’s van deze keer zijn voornamelijk van lekkere hapjes haha ^^ Ik heb namelijk een keer met mijn moeder gekookt, een high tea klaargemaakt met vriendinnetje Suzan en ’s avonds een keer cake gemaakt met vriendje Joey!

Op een doordeweekse avond had mijn vriend Joey trek in iets lekkers… De winkels waren dicht, maar ik had ’t recept van Sabine onthouden!  Het is de ‘Cake in a Mug‘ en het recept werkt prima! (je moet het alleen niet verdelen over 2 kleinere bekers, dan is 3 minuten in de magnetron te lang)

De postbode maakte mij blij met deze 4 nieuwe China Glaze lakjes uit de ElectroPop collectie (van Enchantra) De swatches komen snel online!

Afgelopen dinsdag was mijn vriendin Suzan hier (van de Merilyn Monroe look) en hebben we samen een lekkere High Tea klaargemaakt. Wrap-hapjes, kleffe brownies, kleine appelflapjes e.d. … Heppie vond de mini worstenbroodjes ook erg lekker ruiken!

‘Kranten nagels’ … iets dat ik al héél lang wilde uitproberen! Nagels lakken, goed laten drogen, alcohol erover en dan de krant er lichtjes opdrukken.

Een week of 2 terug bestelde ik mijn eerste 2 Sigma kwasten, de F80 (foundation bufferbrush) en de F84 (blush/bronzer kwast) Beide érg fijn! Ik bestelde ze gewoon op de website van Sigma.

Tot slot nog wat foto’s van een diner wat ik samen met mijn moeder heb gemaakt. We hadden zin om wat leuke hapjes te maken en besloten samen te gaan koken. Mijn moeder maakte zelf kleine volkoren/walnoten bolletjes en ik maakte o.a. deze filodeeg/rundergehakt/spinazie/fetta dingen… Erg lekker!

0 gedachten over “Persoonlijk || #03 Gewoon wat foto’s

Geef een reactie

