Fashion & Outfits

New In || H&M Haaraccessoires

Toen ik gisteren (na een veel te lang bezoek bij de kapper) even de H&M binnen stapte, viel mijn oog op deze 2 haaraccessoires. Ik draag mijn haar vaak vast als ik op mijn werk ben en ik vind het leuk om dit op een fashionable manier te doen ^^

Mijn méga uitgroei is weer bijgeverfd, de blonde plukjes zijn weer bijgewerkt, dus ik heb weer zin om wat leuks in mijn haar te doen! Kijk verder voor meer foto’s.

Gouden ring met elastiek || €3,95

Deze gouden ring viel mij direct op, wat gaaf! Je kunt gewoon het elastiek eerst een in je haar doen, zoals je dat altijd doet… en daarna kun je de ring open buigen en om de staart heen doen.

Hij sluit mooi aan en mijn redelijke dikke staart past er prima in!

 Strass haarspeld || Prijs onbekend

Dit was de laatste in zijn soort en er zat geen prijsje aan, dus de verkoopster pakte een andere haarspeld en sloeg €2,95 aan … Maar ik gok dat deze zware strass haarspeld zo’n €4,95 kost, lucky me!

Het is een mooi versierde haarspeld en hij voelt kwalitatief goed aan, hij is mooi zwaar. Hij is niet groot genoeg voor al mijn haar, maar ik vind dit soort spelden altijd prachtig met een halve staart.

Heb jij onlangs nog leuke haaraccessoires gekocht?

0 gedachten over “New In || H&M Haaraccessoires

  1. Wauw, staat erg leuk allemaal! Zelf heb ik meestal geen accessoires in mijn haar omdat het in laagjes is geknipt en het ziet er al gauw een beetje vreemd uit. Misschien toch maar eens wat proberen!

    Like

  2. Die ring voor in je haar is echt super!
    Ik was vorige week op de lancering van Modeagenda en daar zag ik ook iemand lopen en vond het al meteen leuk, handig om te weten dat ze hem verkopen bij de H&M. Thanks xxx

    Like

  3. Die gouden ring is echt heel gaaf!
    Was vandaag nog in de H&M, heb hem niet gezien..

    Ik kocht zelf bij de H&M nog wat basic bobbypins achtige knipjes.
    Volgens mij moeten deze heel stevig zijn en mijn haar dus goed kunnen vasthouden! 🙂

    Like

  4. Met mijn korte haar heb ik helaas niet veel aan dit soort accesoires 😉 Maar die gouden ring is erg leuk bedacht en fashionable! De strass speld is sierlijk en leuk voor een feestje 🙂 Looking good!

    Like

Geef een reactie

