Test & Review

Glitter eyes || Gosh extreme art eyeliner #26

Tijdens het Sale-shoppen viste ik deze GOSH glitter eyeliner bij Kruidvat uit een verlaten bakje. Hij was al afgeprijsd van €8,99 naar €2,50 en er was ook nog eens 30% korting op alle oogmake-up van GOSH, dus was hij slechts  €1,75! Ik heb wel meerdere Extreme Art liners in mijn stash liggen, dus ik weet dat ze goed blijven zitten en dat is wel fijn met glitters!

Ik heb natuurlijk ook nog even een ooglook gemaakt met deze glimmies, dus kijk snel verder voor (veel) meer foto’s!

Deze Extreme Glitter liner heeft een dun kwastje van zachte haartjes, daar hou ik persoonlijk héél erg van!

In de huls lijkt de glitter eyeliner bijna holografisch! Eenmaal aangebracht is hij niet meer zo extreem, maar als de glittertjes wat licht vangen glitteren ze wel heel mooi.

Ik heb de glitter eyeliner ‘kaal’ aangebracht, dus zonder iets eronder én rechts met een zwarte streep eyeliner eronder (dat is de Graffiti eyeliner van Eyeko). Hier zie je dat de glitters op zichzelf niet héél spectaculair zijn, over een zwarte liner vind ik ze wel erg mooi en opvallend!

Voor de simpele ooglook (die ik vaak naar mijn werk draag, in combinatie met een leuke lipstick) heb ik gebruik gemaakt van de bovenstaande producten.

  • De GOSH glitter eyeliner
  • De Eyeko Graffiti Eyeliner pen (met vilten tip)
  • Een GOSH velvet touch waterproof potloodje #016 Classic Grey
  • Een zwarte mascara, nu toevallig een van Biguine

Eyeliner aangebracht zonder GOSH glitter eyeliner

Eyeliner aangebracht met daarover de GOSH glitter eyeliner

Het is maar een klein verschil, maar ik vind het wel een leuk verschil! Als ik eens wat meer zin heb ik glitters, dan pak ik gewoon mijn GOSH glitter eyeliner. Doordat hij vrij transparant is, kan hij over elke kleur eyeliner heen! Ik gebruik ook wel eens bruin, paars of blauw en daar past hij natuurlijk ook prima bij ^^

Het voordeel is dat de glitters héél goed op hun plaats blijven, daar staan deze eyeliners om bekend… Dat is tevens ook meteen het nadeel, want ze blijven ZO goed zitten dat je flink moet boenen!

0 gedachten over “Glitter eyes || Gosh extreme art eyeliner #26

  1. Ik vind deze kleur wel erg mooi! Misschien maar even kijken of er nog wat verlaten eyeliners liggen. Ik vind glitters wel erg mooi als eye-liner. Ik krijg er zelf heel vaak last van, door dat ik lenzen draag. Deze klinkt wel erg fijn, dat de glitters goed blijven zitten.

    Like

Geef een reactie

