Overige onderwerpen·Verzorging & vertroetelen

Mijn eerste … || Lip Smackers

Ik roep het al tijden… Ik wil eens een Lip Smacker proberen! Toen ik vorige week met Marjolein was gaan winkelen in Alexandrium, greep ik mijn kans en kocht ik bij de Ici Paris een groot pak met 8 Lip Smackers ^^ Er hingen er héél veel en ik kon niet kiezen! De gewone exemplaren waren €1,99 per stuk en het 8-pack was €8,99, vrolijk verliet ik de winkel met mijn 8 nieuwe Lip Smackers…

Dit pakketje heet ‘Party Pack‘ en bevat 8 verschillende fruitige Lip Smackers.

Vanilla | Mangro | Wild Raspberry | Watermelon | Tropical Punch | Cotton Candy | Kiwi | Strawberry

Lip Smackers zijn er in héél veel verschillende geurtjes/smaakjes en ze zijn 4 gram per stuk. Wel zitten er minerale oliën in, hier vind je een complete lijst met alle ingrediënten.

Blijven ze ontzettend lang zitten? Nee… Hydrateren ze mijn lippen úren lang? Nee…. Maar ze zijn leuk, ruiken lekker, smeren lekker en zorgen tijdelijk voor zachte lippen ^^

Welke soorten zijn er?

Er zijn er héél veel!!! Enkele die ik ken zijn:

  • Cola, Fanta, Sprite, DrPepper
  • Paul Frank edities (met dat aapje)
  • M&M’s
  • Skittles
  • Er zijn ook sticks met glitters

Waar kun je Lip Smackers kopen?

Als jij nog meer smaakjes/geurtjes/soorten kent, zet ze dan gezellig bij de comments! Als je ook nog een andere winkel kent waar ze Lipsmackers verkopen, please tell!

Heb jij zelf ook Lipsmackers?
Welke is jouw favoriet?

0 gedachten over “Mijn eerste … || Lip Smackers

  1. i lovee lipsmackers
    btw je kunt ze ook bij de kruidvat kopen, sws de coco cola lipsmacker, en heb er laatst in de sale ook de cinderella, vanilla sparkle (met glitters) en de belle, tea party threats gekocht. Ik denk dat deze van een prinsessen editie ofzo zijn. ze zijn iniedergeval super cuteeeeee <3333

    Like

  2. Ja, bij de ici paris webshop zie ik ze niet, ik moet nog ff bij de kruidvat kijken en misschien bij de iciparis xl winkel, claires kom ik nooit, primark ook niet en bij de douglas site zie ik ze ook niet, ik weet niet of dat aan de webshop ligt of dat ze ze niet meer hebben. hetzelfde bij zalando en bij de boozyshop vind ik niet dat ze er veel hebben…

    maar zie je echt die kleur van de lipsmacker of niet?
    en waar liggen ze bij de kruidvat?

    xx.

    Like

  3. een vriendin van mij was dus verslaafd aan lipsmackers. Ze had er 6 (nu nog steeds). Nou wou ik ze dus ook proberen en ik vond ze super fijn enzo. Toen had ik op mijn verjaardag lipsmackers gevraagt en nu heb ik een collectie met 18 soorten lipsmackers

    Like

  4. Ja. Ik heb er zelf 21. De coca cola set, de disney set (van de disney prinsessen ofzo xd) 3 van die blikjes met lipsmacker van Paul frank editie, in Julius Banana Strawberry, Fried Icecream en Cotton Candy. En ik heb nog 2 losse lipsmackers, Coca cola cherry & de gewone coca cola, maar die zijn al wat ouder. dus die gebruik ik meer als reserve, want die 2 zitten ook in het Coca-Cola pakket. 😉 (Het liefst zou ik ze echt allemaal willen hebben!)

    Like

  5. Ik ben lipsmacker verslaaf 🙂 ik heb er 23 oa: verjaardagstaart, deze hierboven, een 8 pack van fanta cola enz, en de etuie en de bijbehorende 4 lipsmackers!
    ik ben in de winkel op zoek naar de skittles lipsmacker, maar hij is nergens te vinden 😦

    Like

Geef een reactie

