Personal stuff·Shopaholic Shoplogs

Foto Shoplog || Rotterdam Alexandrium

Afgelopen woensdag heb ik weer eens lekker uitgebreid geshopt, geheel ongepland eigenlijk! Samen met Marjolein zou ik even naar Primark gaan en zouden we even lekker een broodje gaan eten. Ik had een shop-lijstje met slechts 2 dingen: Lipsmackers en cadeaupapier voor Hartjes-pakjesdag! Maarja, 5 uur later zat ik in de metro met 4 volle tassen haha! ^^ Kijk snel naar al mijn gezellige aankoopjes…

Eerder deze week schreef ik al een artikel over de nieuwe Absolute Nails nagellakjes van Douglas *lees hier*. Deze nagellak is mij zo goed bevallen, dat ik zeker even bij de andere mooie kleurtjes wilde gaan kijken!

Ze kosten €4,95 per stuk en bevatten 11ml en zijn héél erg geïnspireerd op de mooiste nagellakken van Chanel (Marjolein en ik hebben ze er nog naast gehouden en ze lijken héél erg goed. Er zitten zeker zo’n 6 Chanel-dupes tussen!)

Ik kocht: Maria, Fireworks & Maja

Ik wil al héééél lang eens een Lipsmacker proberen, van die labello-achtige sticks met heerlijk zoete geurtjes/smaakjes! Bij Ici Paris zag ik deze set hangen voor €8,99 (met 8 lipsmackers) Per stuk kosten deze schatjes €1,99, dus ik vond het wel een mooie deal!

In Sale-tijd heeft Oil&Vinegar altijd van die leuke verrassingstasjes waar mijn moeder helemaal happy-de-peppy van wordt, dus daar nam ik er eentje van mee… Gewoon zomaar, omdat ze lief is 😉

Je koopt een tas van €10,- €15,- of €20 en ontvangt zo’n beetje het dubbele in waarde aan verrassings-producten, altijd erg leuk!

Bij Primark kocht ik een aantal leuke/handige haar accessoires. Een bundel elastiekjes (waar mijn haar wel goed in past!), 2 schattige klemmetjes en een haardonut (om een dikke knot mee te maken)

Alle 3 de items waren €1,50

Ik ging eigenlijk naar Primark voor de tassen en deze vielen heel eerlijk gezegd een klein beetje tegen… Deze vond ik wel meteen al super leuk, maar ik wil eigenlijk met 10 tassen in mijn handen staan om vervolgens niet te kunnen kiezen 😉

Deze tas was er in het zwart, donkerpaars en roze (er zat ook nog een verschrikkelijke sleutelhanger aan, die heb ik er gelijk afgehaald!)

Prijs: €9,-

Een geinig kleinigheidje voor mijn vriend, die heeft een horloge-tik (net als ik eigenlijk). Deze grappige rekenmachine/horloge kostte mij slechts €2,- en komt ook bij Primark vandaan. (en hij was er mega blij mee, lief he?!)

Voor €3,50 kocht ik, ook bij Primark, dit kleine portemonneetje… Ik heb zelf namelijk een súper grote (maar hele gave) portemonnee van By Lou Lou en die past niet in ieder tasje (handig om even je pinpas, losgeld en rijbewijs in mee te nemen)

Mijn laatste item van Primark waren deze schattige veertjes/hartjes oorbellen. Ze waren €3,- en ze verdwenen zomaar in mijn mandje ^^

Bij Hunkemöller kocht ik 2 nieuwe boobie-holders (Bh’s) Een simpele zwarte €19,95 en een mooie rode (flinke) push-up bh met zwart kant €29,95.

Ik stuur graag kaartjes naar al die leuke mensjes om me heen en bij Kruidvat hebben ze altijd héle leuke! Er staat altijd wel een bak met ‘5 voor €1,75‘ en daar zitten vaak hele leuke kaartjes tussen… Ik was aardig door mijn B-day kaartjes heen, dus ik kocht er weer even 10 bij ^^

Ook bij Kruidvat vonden we deze pretty GOSH glitter eyeliner, afgeprijsd voor €2,50. Achteraf zag ik op mijn bonnetje dat er nóg eens 30% korting afging vanwege een actie op GOSH oogmake-upjes ^^

Ik vertelde al eens eerder dat we 14 februari Hartjes-Pakjesdag vieren, eigenlijk gewoon omdat we het stom vonden dat we met Kerst geen pakjesavond hadden gedaan 😉 Bij Hartjes-Pakjesdag horen natuurlijk hartjes! Hartjes papier kon ik niet vinden, maar Marjolein zag bij de Hema wel een tonnetje staan met allemaal foam-hartjes (€2,50) 🙂

Om alles in te pakken kocht ik 2 vrolijke rollen inpakpapier (ook bij de Hema €2,– voor 2 stuks) en kocht ik bij Kruidvat in de Sale nog 2 pakken met lintjes €0,39 & €0,99.

Tot slot kocht ik bij De Tuinen nog een flesje met pure Tea Tree olie, dit schijnt heel goed te werken tegen puistjes (waar heel mijn gezicht nu mee vol zit :-()… €6,16 voor een flesje van 30ml (dit was een aanbieding, de flesjes van 10ml zijn even duur)

Hihi van Marjolein kreeg ik nog een schattig kleinigheidje, ze had een eigen flesje Lush Snow Fairy voor me gemaakt! Compleet met eigen stikker, versiersels en lintjes ^^ #lief !! ‘For my cute-ass fairy’ staat erop

Verder hebben we nog lekker geluncht bij Hema (love de Surinaamse kip broodjes!) en minimaal een uur thee geleut bij La-Pláce ^^ Het was wederom erg gezellig en ik heb heerlijk geshopt!

Wat vind jij mijn leukste aankoopjes?
Wil je nog ergens een review/artikel van zien?

0 gedachten over “Foto Shoplog || Rotterdam Alexandrium

  1. wat een ontzettend leuke dingetjes
    ik vink de lakjes echt heel erg leuk.
    en die tas wil ik ook (L)
    en echt super lief dat marjolijn dat voor je kocht (L)
    ik hoop dat je van alles heel veel plezier zult hebben
    xxx roos

    Like

  2. leuke dingen geshopt, als je die tea tree hebt uitgeprobeert zou je er dan misschien een stukje over kunnen schrijven of het goed werkt en hoe het werkt enzo (L)

    Like

Geef een reactie

