Personal stuff

De cadeautjes || Secret Twitter Santa 2011

Vorige week stond er al een geheimzinnig artikel over Secret Twitter Santa online, vandaag laat ik ook de inhoud van de doos zien! Inmiddels staan de meeste verslagjes al op de STS-blog en kan ik gerust aan jullie vertellen wat ik allemaal voor leuks heb gekregen ^^

Kijk vooral verder als je nieuwsgierig bent naar mijn pakjes, mijn geheime Kerstvrouw en wie míjn geheime Elfje was!…

Nog even in het kort

Secret Twitter Santa: Je trekt lootjes met een stel gezellig meiden (allemaal geregeld door de toffe @Rockslam), sommige ken je wel en sommige niet. Je maakt een online wishlist en kunt anoniem vragen aan elkaar stellen, heel spannend allemaal. Je koopt een of meerdere geweldige cadeautjes (ten minste voor €15,-) en maakt er een mooi cadeautje van voor jouw geheime lootje. Op de afgesproken datum (24 december v.a. 09:00uur) maak je de cadeautjes met zijn alle open, twitter je erover en maak je foto’s van de pakjes. Op dat moment wordt er bekend wie jouw pakje heeft gemaakt…. Whoot!!

Dit is de eerste keer dat ik meedoe met de Secret Twitter Santa en ben echt heel blij verrast! De spanning, het cadeautjes kopen, het inpakken, de geheime vragen en de geheimzinnigetweets… Pas op het moment dat ik mijn pakje uitgepakt had, wist ik dat mijn secret santa Lucia was, ik had het écht niet door! Ik ben verschrikkelijk verwend en ze heeft er zeker een leuk pakket van gemaakt!
Er zaten een aantal dingetjes van mijn Elfster wishlist in de doos maar ook wat leuke andere cadeautjes ^^ (Mijn poezen waren ook erg onder de indruk van de grote #STS2011-doos, hihi)

What did I get?!

  • een lief cupcakeblik
  • witte fondant
  • lichtblauwe fondant
  • Golden Rose Graffiti nagellak in de kleur 12
  • 5 lekkere Soy Wax Melts van In De Watten
  • L’Occitane handcrème + klein zeepje
  • een oranje douchepuff van TBS
  • scrubhandschoentjes van TBS
  • aardbeien handgel van TBS
  • 3 waxinelichtjes
  • een aantal lekkere proefjes
  • …en natuurlijk een toffe kerstkaart!

Wie was mijn Elfje?

Natuurlijk heb ik niet alleen cadeautjes gekregen, maar heb ik zelf ook voor Kerstvrouw gespeeld! Mijn Elfje was Lisanne en die heb ik verwend met ook wat leuke goodies. Lees hier haar leuke verslag!

Gelukkig was ze heel blij met haar pakjes, het is toch altijd maar afwachten of iemand ’t leuk vindt! Lisanne zie ik altijd in de weer met nepwimpers, dus daar was ik wel zeker van… Maar de rest was toch op de gok 😉

Ik vond het super leuk om dit jaar mee te doen en hoop dat er eind dit jaar een #STS2012 zal zijn, ik ben dan zeker van de partij!! Bedankt Roxanne voor het organiseren van dit leuke gebeuren, bedankt Lucia voor het toffe pakket en bedankt Lisanne voor je leuke reactie op je cadeautjes!!

Lees hier alle verslagjes van álle deelnemers/Elfjes!

0 gedachten over “De cadeautjes || Secret Twitter Santa 2011

  1. Wat had je een leuk cadeau! Ik vond dit ook zo leuk om te doen, volgend jaar doe ik zeker weer mee. Spannend om cadeautjes te geven waar je niet 100% zeker van bent he? Nou ik vond jouw pakketje echt geweldig, ik leef in die sjaal en die wimpers mogen meteen uit de verpakking als ik een dag vrij heb 😀

    Je vroeg je nog af hoe ik wist dat jij het (misschien) was die mijn Secret Santa was: Ik zag de postcode van de afzender en ik herkende dat die uit de buurt van rotterdam was. Toen ben ik de lijst met Santa’s afgegaan om te kijken of ik kon ontdekken of iemand uit die omgeving kwam, hahaha. Toen zag ik jouw introductie op je site en had ik een vermoeden. Maar ik wist het helemaal niet zeker hoor, het leek me alleen wel heel erg leuk omdat ik je een beetje ken via internet enzo. 😀

    Like

    1. Haha je bent dus gewoon nieuwsgierig geweest 😉 Heel slim! Ik vond het ook super leuk en doe volgend jaar weer mee! Ik ben blij dat je de sjaal mooi vindt, je had opgeschreven ‘in een donkere kleur’… mijn gokje voor donkergrijs was dus gelukkig goed ^^

      Like

Geef een reactie

