Overige onderwerpen·Personal stuff

Foto’s || Vroegahhh & Nu

Ken je dat gevoel… Dat je foto’s van jezelf terug kijkt en denkt: “JEUTJE! Heb ik er zo bijgelopen?!” Toch vond je die stijl vroeger leuk en ging je zo de deur uit! Dat gevoel heb ik regelmatig als ik foto’s terug kijk, maar niet alleen van mijn uiterlijk 😉 Ik kijk ook wel eens terug naar oude artikelen van mijzelf en schrik dan soms van de foto’s die ik daarin terug zie!

Nu denk ik dat ik volgend jaar weer zal schrikken van de foto’s die nu online staan 😉 Stijl verandert toch altijd! Ik moet er wel bij zeggen dat ik altijd (op dat moment) achter het plaatsen van een artikel sta, ik heb nooit een artikel met ‘tegenzin’ online gezet… Ik vond het toen der tijd gewoon prima!

Toch vind ik het leuk om even de foto’s van een jaar terug, naast de foto’s van nu te houden (Just 4 Fun!) Nu scheelt het natuurlijk dat ik een andere camera gebruik, mijn foto’s niet meer dood-flits, foto’s bij daglicht maak en wat meer speel met de compositie 😉

Zie jij het verschil  😉 ?

0 gedachten over “Foto’s || Vroegahhh & Nu

  1. Je ziet idd duidelijk vooruitgang 🙂 Maar bijv. die van je oogschaduw/lippenstift vind ik de oude ook heel mooi 🙂 (oh, en weet jij héél toevallig welke lippenstift dat is, op de ‘oud’ foto? Vind de kleur echt supermooi!)
    xx

    Like

Geef een reactie

