Personal stuff

Persoonlijk || Ik ben op vakantie!

Jeah! Vandaag (maandag) t/m vrijdag zijn mijn vriend Joey en ik lekker een midweekje op vakantie. We hebben een huisje geboekt in het gezellige Weerterbergen met als belangrijkste element…. een openhaard! De foto hierboven is van 2009, we hebben toen ook gezellie een weekje gebivakkeerd in zo’n huisje en hebben erg genoten!

We hebben héél weinig plannen en dat vind ik heerlijk! We gaan elke avond een fikkie stoken (hehe stelletje pyromanen zijn wij!)  in onze openhaard en genieten van de rust ^^

De plannen:

  • Relaxen
  • Lekker fikkie stoken in de openhaard
  • Winkelen in Weert
  • Lekker een dagje genieten in het Thermaalbad Arcen
  • Elke dag gezellie saampjes koken
  • Uitslapen
  • Tiramisu maken
  • Zelf poffertjes maken
  • En nog meer relaxen!

Ik ben ook druk bezig geweest met het vooruitschrijven van artikeltjes en als het goed is komt er gewoon iedere dag iets online! Ik kan jullie berichtjes gewoon checken op mijn Blackberry, dus laat zoals altijd een berichtje achter…

Ik ga lekker even genieten van mijn mini-vakantie, tot snel!!

0 gedachten over “Persoonlijk || Ik ben op vakantie!

  1. tiramisu is echt super makkelijk te maken ik maak het elke keer als men familie komt en ze houden der echt van .
    Ik verwacht wel een filmpje:$
    haha grapje

    Like

  2. super leuk,
    winkelen in weert is zeker leuk, ik ben daar in de vakantie op kamp geweest en dat was super leuk,
    het centrum vond ik ook heel leuk om eens doorheen te lopen, ook het overdekte deel is zeker de moeite waart!
    have fun, geniet ervan!

    Like

  3. Ongelofelijk dat er tegenwoordig nog mensen zijn die zo STOM zijn om op het wereldwijde web aan te kondigen dat de een weekje weg zijn….. inbrekers lezen ook hoor!!! How stupid can you be ????

    Like

Geef een reactie

