Beautypolish Comics

Beautypolish Comics || #07 ‘Goede voornemens’

Alle Beautypolish Comics worden getekend door mijn lieve vriendin Madelon, bekijk hier de aller eerste voorstel-tekening. We bedenken de Comics samen en Madelon tekent alles zelf uit, alle credits voor haar dus! -x- Ilja

0 gedachten over “Beautypolish Comics || #07 ‘Goede voornemens’

  1. Hihi, grappig! Goede voornemens….. Eh, ik denk vooral me minder druk maken om kleine dingen en me minder snel irriteren aan van alles en nog wat, meer make-up- en verzorgingsproducten opmaken, beter op mijn uitgaven letten en meer genieten!

    Like

  2. Wat een leuke cartoon weer! En ik ben het helemaal ermee eens. DOEI goede voornemens! Iedereen maakt ze, en vaak maak je precies dezelfde volgend jaar weer. Just live your life…. Geniet, maar zondig met mate 😉

    Like

Geef een reactie

