Shopaholic Shoplogs

Shoplog || Online korting!

De Kerst is voorbij en de Sale komt om de hoek kijken! De mailtjes met kortingsacties stromen binnen en er zitten héle leuke aanbiedingen tussen! Ik kon het niet laten en heb zelf ook wat leuke dingetjes besteld.

Ik heb ook al een aantal leuke cadeautjes besteld voor mijn oma en moeder! Hier zit nog een grappig verhaaltje achter… We hebben dit jaar (net als vorig jaar) geen kerstcadeautjes gedaan en we vonden dit achteraf eigenlijk toch wel erg jammer! (lees: gewoon stom!) Tijdens het kerstdiner hebben we spontaan besloten om dan maar gewoon een datum te prikken en lekker ZOMAAR een pakjesavond te organiseren 😉 Ik vond 14 februari wel een leuke datum en zo is Hartjes-Pakjes-Dag geboren hihi!

De cadeautjes kan ik natuurlijk niet online zetten, want dan zien ze het 😉 Maar mijn eigen dingetjes kan ik natuurlijk wel online zetten!

Bij The Body Shop zijn er véél leuke kortingen! 50% op de kerst make-up, 30% op cadeausets en 30% op de winterproducten.

Ook zag ik bij Sharon nog een héle leuke code voorbij komen…. Gratis verzendkosten EN 20% extra korting op je bestelling! De code is: WELKOM1201

Ik bestelde 2 heerlijke flessen douchegel, een XL fles met zoete aardbeitjes en een fles Spiced Vanilla. Ze waren natuurlijk al flink afgeprijsd, maar nu ging er ook nog eens extra 20% korting vanaf (waardoor de flessen bij elkaar slechts €6,80 kostte!)

De XL potten bodybutter zijn ook flink afgeprijsd en het mooie Smokey Eye palette kost nu slechts €8,64 als alle korting er vanaf is! Neem dus snel even een kijkje bij The Body Shop Sale.

Naast de leuke kortingscode van The Body Shop kreeg ik van Marjolein nog een code voor Boots! Met de code Beautyscene zijn de verzendkosten gratis ^^ (thanks ladies van Beautyscene!)

Ook Boots heeft hele leuke cadeau-sets in de aanbieding, ik heb er ook een hele leuke van besteld (maar omdat oma mijn blog bekijkt kan ik die helaas niet online zetten hihi!)

Voor mijzelf kocht ik een lekker Coconut & Almond haarmasker voor slechts €1,95 en een mooie Blending Brush van No7.

Er waren nog véél meer leuke dingen, maar ik moet mijzelf echt inhouden! Ik heb al een hele kast vol beautyspulletjes staan en moet eerst eens wat dingen op gaan maken!! Maar ik kan zeker aanraden om even in de webshop te kijken…

Shoppen!

Naast het online shoppen wat ik heb gedaan ga ik vandaag lekker Sale spotten in Rotterdam. Samen met mijn moeder ga ik gezellig shoppen, ik hoop dat er al wat kortingsrekken/bakken te vinden zijn! Ik ga sowieso nog even bij de Lush naar binnen en ik heb een kleine hoop dat Sephora ook de kerstproducten in de uitverkoop gooit 😉

Heb jij al gebruik gemaakt van de kortingscodes/uitverkoop?

0 gedachten over “Shoplog || Online korting!

  1. Ik heb vandaag al mijn cadeausets van Boots gekregen met de post. Ik vind het handig om cadeautjes op voorraad te hebben en de producten zijn onwijs leuk.

    Voor mezelf heb ik vanalles besteld bij TBS en Lush. Ja, ik heb goed gebruik gemaakt van de sale 😉

    Like

  2. Shit, als ik dit eerder geweten had… 😦 heb afgelopen week besteld, toen was de XL douchegel nog 9 euro! Dus nu heb ik er nog een besteld, en ook meteen in citroen 😀 Thanks for sharing!

    Like

  3. Tnks voor de tip. Ik heb een mega douchegel+een bodybutter bestelt en zonder sale was ik 35 euro (Inc. verzending) kwijt geweest, maar nu dankzij jou tip maar 10.08 euro… Geniaal! 😀

    Like

Geef een reactie

