Overige onderwerpen

Tip || 50% Korting op Kerst-Lush

Even een hele korte tip… Lush heeft vanaf vandaag (27 december, tot uiterlijk 6 januari) een leuke kerstkoring! Je krijgt 50% korting op alle kerstproducten en –gifts van 2011! Maar… wees er snel bij, want de sale bij Lush gaat altijd razend snel! Dus ga snel naar een Lush winkel of kijk op www.lush.nl ^^

Ook is er op sommige producten uit het vaste assortiment nog een leuke korting van 50%, deze korting geldt alleen in de winkels (dus niet op de website) Welke producten dat precies zijn weet ik niet, dat is in elk filliaal verschillend. Ik neem aan dat dit te maken heeft met het plaats maken van nieuwe producten en de versdatum van de Lushies ^^

Ga jij nog wat Lush proberen te scoren?
Zo ja, wat dan???

0 gedachten over “Tip || 50% Korting op Kerst-Lush

  1. Oeh! Ik ben afgelopen zaterdag nog bij Lush geweest voor een badbal. & ik heb nog een stukje snowglobe liggen. Maar deze kortingsactie kan ik niet voorbij laten gaan (A) Morgen even kijken wat ze nog in de winkel hebben.

    Like

Geef een reactie

