Beautypolish Comics·Personal stuff

Beautypolish Comics || #06 Merry Christmas !!

Het is zover, vandaag is het Kerst! Ik wil iedereen héle fijne kerstdagen wensen, geniet ervan! Ik hoop dat jullie allemaal de feestdagen doorbrengen met de mensen die je lief hebt…

Ik heb stiekem al een paar keer Kerst gevierd ^^ Ik ben gisteren al gezellig wezen kerstdineren bij mijn vader, ik heb al spontaan Kerst gevierd met Marjolein en afgelopen woensdag heb ik ook al een beetje Kerst gevierd bij mijn vriendinnetje Suzan!

Vandaag ga ik lekker uit eten met oma, opa, moeders en ’t vriendje… Hmmmm lekker Chinees eten! Dan ga ik morgen nog op visite bij mijn schoonmoeder en komt dinsdag Madelon (’t lieve vriendinnetje dat deze comics tekent) nog Kerst-logeren!

Wij doen verder geen uitgebreide pakjesavond, maar zijn gewoon gezellig bij elkaar. Lekker eten, lekker kwebbelen! Kerst is toch niet meer helemaal hetzelfde sinds mijn lieve oma 2 jaar terug is overleden (en opa een paar jaartjes daarvoor)… Met kerst mis ik ze toch altijd nog even iets extra!

Geniet van deze dagen en maak er iets gezelligs van!

Vrolijk Kerstfeest!

Wat doe jij met Kerst?

Alle Beautypolish Comics worden getekend door mijn lieve vriendin Madelon, bekijk hier de aller eerste voorstel-tekening. We bedenken de Comics samen en Madelon tekent alles zelf uit, alle credits voor haar dus! -x- Ilja

0 gedachten over “Beautypolish Comics || #06 Merry Christmas !!

Geef een reactie

