Test & Review

Review || The Body Shop ‘4-Step Smokey Eyes’

Heerlijk al die speciale kerstedities! The Body Shop heeft elk jaar met kerst wel een mooi oogschaduwpaletje en ik heb deze in ‘Golden Brown’ (er is ook nog een grijs/zwarte variant)… Ik ben de laatste tijd erg fan van warme kleuren en bruintinten, ik vind het erg mooi bij mijn blauwe ogen staan ^^ – Ja, daar kom ik nu pas achter hihi!

Op de aller bovenste foto zie je de verpakking van het paletje, erg leuk! Het zit in een kartonnen doosje en je ziet gelijk het kleine kwastje en het mini potloodje zitten. In het doosje zit het palette, een strak zwart met gouden doosje. Het is van glanzend zwart plastic met daarop een gouden streep, i like!

Hier zie je de 4 kleurtjes in het palette, het kleine potloodje en het kwastje. Er zit ook nog een fijne spiegel in, die net zo groot is als het doosje zelf. Het zijn trouwens 3 kleuren oogschaduw en rechts onderin zie je een creamy highlighter. De kleuren zijn goed op elkaar afgestemd, je kunt er een prima look mee maken!

Een lichte basiskleur, fijne matte en donkere crease kleur, een mooi glanzende kleur bruin voor over het ooglid en een mooie gouden cream highlighter voor onder de wenkbrauw en voor je binnenste ooghoekjes… ^^

Het kwastje dat erbij zit is van prima kwaliteit, erg handig om je make-up mee bij te werken! Om een complete smokey look te maken is een crease brush en blending brush wel erg handig…

Het potloodje is naar mijn smaak wat te hard, hier kun je geen mooie smokey lijn mee maken. Ik vind hem wel fijn om onder mijn oog aan te brengen.

Potloodje || lichtse kleur || middelste kleur || donkere crease kleur || cream highlighter

De kleurtjes zijn goed gepigmenteerd en blenden mooi! Het wordt geen soep van bruin, de kleuren zijn gelukkig verschillend genoeg. Het potloodje heb ik in deze look niet gebruikt, ik vind hem persoonlijk iets te hard en niet donker genoeg voor een smokey look. Β Ik ben erg tevreden met het paletje!

Het doosje bevat 8 gram aan oogschaduw, een kwastje en een mini potloodjes. Het paletje is te koop bij The Body Shop en de prijs is €27,- Nu zag ik op de website dat ‘ie afgeprijsd is voor €21,60... Mocht je het nog te prijzig vinden kun je altijd nog wachten op de super-sale in januari en hopen dat er nog een palette ligt πŸ˜‰

0 gedachten over “Review || The Body Shop ‘4-Step Smokey Eyes’

Geef een reactie

