Test & Review·Verzorging & vertroetelen

LUSH || Kerstproducten & Toothy Tabs

Elk jaar komt LUSH met wat fijne Kerstproducten uit, sommige nieuw en sommige zo’n succes dat ze wéér in het Kerstassortiment zitten. Vandaag laat ik jullie 2 héérlijke stukken zeep, een zoete liptint en de aparte Atomic thoothy tabs zien. De Toothy tabs zijn niet uit de Kerstcollectie, maar ’t doosje steekt er zo lekker bij af ;-)…

Allereerst kan ik vertellen dat ik helaas niet beschik over een bad, dus de overheerlijke badderproducten vallen vaak al af. – natuurlijk kun je ze wel in een lekker voetenbad gebruiken, maar dat is tòch niet hetzelfde – MAAR gelukkig zijn er bij Lush nog zoveel andere heerlijke producten te krijgen! Dus ook zonder bad kun je genieten van de lekker productjes!

Wel ga ik van maandag 2 januari tot vrijdag 6 januari lekker met ’t vriendje op vakantie, lekker in een huisje mèt een bad! Ik heb al 2 leuke badderballen klaarliggen om mee te nemen !!

Hier zie je een stuk van de Candy Cane Soap, het is een klein stukje van een héél grote zeep. Hij zou op een gigantisch zuurtje moeten lijken, maar op de foto van Lush is die wit/rood. Desalniettemin ruikt dit stukje zeep erg lekker, hij ruikt naar kersen en pepermunt!

De geur doet mij inderdaad denken aan die Candy Canes die je in de kerstboom hangt, maar dan niet om op te eten 😉 Ook zou er een vleugje amandel door zitten…

Candy Cane zeep €4,95 / 100gr

Hierboven zie je een stuk van de Northern Lights zeep, deze is neon geel met een vleugje groen – er zit ook nog rood in verwerkt, het is maar net welk stukje je van de grote zeep hebt – écht heel bijzonder! Zoals de naam het al zegt is deze zeep geïnspireerd op het noorderlicht, in het echt is hij nog vele malen feller dan op de foto.

Deze zeep zal zowel mannen als vrouwen aanspreken door de frisse geur van dennen en citrus. Het is een lekkere frisse zeep…

Northern Lights zeep €5,95 / 100gr

Niet nieuw in het assortiment is de Snow Fairy Lip Tint, ik heb deze liptint al eerder gehad en hij is heerlijk! Zoals Lush hem zelf beschrijft, hij is ‘Suikerfeetjeszoet’ 😉

Hij ruikt niet alleen lekker zoet, maar hij geeft ook een subtiel zoet roze laagje af over je lippen. Persoonlijk vind ik de Lip Tint een beetje hard, ik zal hem niet snel pakken als ik droge lippen heb.

* Een kleine tip die ik van een leuke Lush verkoopster kreeg: ‘Stop hem in je bh! Hij warmt dan iets op door je lichaamswarmte en is hij beter smeerbaar’. 😉

Snow Fairy Lip Tint €9,25 / 10gr

Tot slot nog een product dat niet in de Kerstcollectie thuis hoort, de Atomic Toothy Tabs! Dit zijn kleine tabletjes die je gewone dagelijkse tandpasta zouden kunnen vervangen, deze hebben de smaak van koffie/gember/kruidnagel… Say Whut?! 😉

Kauw even op een Toothy Tab, hij gaat vanzelf schuimen, maak je tandenborstel nat en poets je tanden zoals je gewend bent. Ideaal voor op vakantie, een weekeindje weg of iedere dag.

Okee, het werkt… maar de smaak? Iehh niet mijn ding! Koffie vind ik lekker, maar gember en kruidnagel vervang ik toch liever door de frisse smaak van pepermunte 😉 Gelukkig zijn er ook nog andere varianten beschikbaar zoals bijvoorbeeld de ‘Sparkle Toothy Tabs (citroen, zwarte peper en grapefruit)

Atomic Thoothy Tabs €3,75 / 9gr (Er zitten 40 Toothy Tabs in één doosje)

0 gedachten over “LUSH || Kerstproducten & Toothy Tabs

  1. Ik heb ook die snow fairy liptint. Ik ben er heel erg blij mee, de geur is heerlijk en de kleur staat ook erg leuk. Ik moet alleen niet teveel opsmeren want dan is het echt te roze.

    Leuke tip van de verkoopster 😛 ik heb hem meestal in mijn broekzak, dan wordt ie ook zacht hoor ;).

    Like

  2. Jum jum, wat zijn Lush producten toch heerlijk! Alleen al een stukje erover te lezen, maakt me al enthousiast. Ik vind het jammer dat de pepermunt zo overheerst in de Candy Cane soap, anders had ik deze al lang de mijne gemaakt.

    Like

  3. Ik krijg gelijk visoen meten detectiepoortjes die massaal afgaan omdat half Nederland opeens Snow Fairy Lip Tints in de BH gaat stoppen, haha. Leuk bedacht van de verkoopster, maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren (A)

    Like

Geef een reactie

