Gastartikelen·Personal stuff

Marjoleins gastblog ||Meeting the almighty Ilja AGAIN!

Kerst viel bijzonder vroeg dit jaar! Ik had namelijk het awesome-amazing Lush pakket gewonnen bij Ilja en dus besloot ik hem afgelopen dinsdag maar eens even op te halen. Gaandeweg bleek Ilja nog wat dingen voor mij te hebben en ik nog wat voor haar… Dus ietwat hysterisch besloten we op maandag dat we dinsdag 13 december maar vast samen kerst gingen vieren! Beter vroeg dat nooit ;). Ik heb wat foto’s geschoten en het verslagje van onze vervroegde kerstdag zal ik dan ook vandaag met jullie delen!

Ik werd verwelkomd met deze prachtige (en heerlijke!) cupcakes, versiert door Ilja! Zoals jullie al wel meer op Beautypolish hebben kunnen lezen, is ze helemaal into het versieren van cupcakes en ik ben altijd wel in voor het opeten van mooi versierde cupcakes, dus dat kwam mooi uit. Hij was mierzoet, maar wel jummie!

Het doel van onze meet-up was dus lekker kerst vieren! De in blauw papier verpakte cadeautjes waren van mij, de rode van Ilja (en dus voor mij, YAY!) :D.

Verhongeren hoefde ik overigens niet, want naast een heerlijke cupcake kreeg ik ook nog een vers saucijzenbroodje! Deze maakte Ilja volgens dit recept en hoewel het toch altijd anders smaakt dan de broodjes die je bij de bakker of bij Appie koopt, waren ze wel lekker! En ook redelijk snel te maken.

En toen was het tijd voor cadeautjes! Wat we elkaar gegeven hebben zal nog wel op mijn eigen blog en natuurlijk op Beautypolish verschijnen. Ik kan je in ieder geval vertellen dat het ontzettend leuke dingen zijn ;)! Oh en ja, dat is plakband op m’n gezicht. Je moet het toch ergens kwijt…

En het eindresultaat! Lekker veel Lush, die dingen heb ik dus gewonnen en ik had nog helemaal niets van Lush. Ik ben nu dus goed voorzien, ik ben al helemaal hoteldebotel in love with Snow Fairy!

En wat vinden jullie van m’n zelfgemaakte kaart met kerstboom erop? En ja, die rondjes heb ik zelf uitgeknipt en erop geplakt, teveel werk haha!

Overigens hebben we niet alleen even snel gevroten en cadeautjes uitgepakt hoor ;). We zijn ook nog even naar het mini winkelcentrum geweest bij Ilja in de buurt, waar we de Essence Circus Circus LE hoopte aan te treffen. Helaas mocht dat niet zo zijn, bij Kruidvat vestigingen met maar 1 Essence schap staan de special effects lakjes! Bummer >.

Als laatste schoot ik nog wat schattige plaatjes van Ilja met haar moeke! Zijn ze niet leuheuk?!

Het was in ieder geval SUPER gezellig en heel leuk om zo voortijdig even kerst te vieren! Overigens heb ik ook nog nagellakjes van Ilja gekregen om te swatchen, dus waarschijnlijk zien jullie volgende week alweer een gastartikel van mijn hand. Helaas was het al vrij snel weer tijd om naar huis te gaan dus het verslagje is ook niet zo heel uitgebreid, maar ik hoop dat jullie het toch leuk vonden om te zien! See ya next week!

Dit artikel is gemaakt door Marjolein, eigenaresse vanΒ SupketchupΒ en gastblogger van Beautypolish. Bekijk gelijk het artikel waarin ze haar cadeautjes & gewonnen Lushies uitgebreid op de foto heeft gezet -> Klik hier

0 gedachten over “Marjoleins gastblog ||Meeting the almighty Ilja AGAIN!

  1. Hahahahaha ik dacht gadverdamme wat een lelijke cupcake, blijkt het gehakt te zijn! πŸ˜›
    Ziet er nice uit!!! Nog gefeliciteerd met je gewonnen spullen! πŸ˜€

    xxx

    Like

  2. Wat een prachtig mooie cupcakes, Ilja! Grootste complimenten voor jou! Mag ik vragen hoe je dat glitterige vlindertje hebt gemaakt? Marsepein/Fondant gemixt met eetbare glitters of heb je daar een ander trucje voor? Het ziet er in ieder geval hartstikke gezellig uit dames, mooie foto’s!

    Like

  3. Il! Ik krijg echt honger bij ’t zien van die lekkere cupcakes en zelfgemaakte saucijzenbroodjes (al had ik daar eerst even een vieze gedachte bij, haha). Heerlijk dat jullie samen al zo gezellig kerst hebben gevierd, ’t zag er echt heel gezellig uit ^_^. Oh en die foto’s met je moeder zijn echt te leuk !:)

    Like

Geef een reactie

