Personal stuff

Persoonlijk || Vraag maar raak!

Ik vind het zelf heel leuk om Q&A filmpjes te bekijken en dan met name van de leuke LLG-dames ^^ Nu krijg ik zelf ook regelmatig vraagjes via de comments, mail of Twitter en lijkt het me leuk om er ook een Q&A filmpje van te maken! Ik wil weer wat vaker filmpjes gaan opnemen, dus dit leek me wel een leuk begin…

Natuurlijk ben ik niet de eerste die dit doet, maar bij iedereen is het natuurlijk weer anders! Dus stel je vragen, groot of klein 😉 Heb je altijd al willen weten wat ik ‘later als ik groot ben’ wil worden of ben je super nieuwsgierig naar mijn favoriete flesje nagellak… Dit is je kans hihi!

Zodra er genoeg leuke/gezellige/serieuze/boeiende vragen zijn, maak ik er een filmpje van. Ik zal proberen zoveel mogelijk te beantwoorden, zolang ze maar respectvol en niet té persoonlijk worden.

Stel je vraag/vragen!

0 gedachten over “Persoonlijk || Vraag maar raak!

  1. Leuk dat je een Q&A gaat doen! Ik ben wel benieuwd naar de volgende dingen:
    – Welke opleiding heb je gedaan? (Ik weet wel dat je met kinderen werkt. Ik vind ’t leuk om te weten aangezien ik zelf ook met kinderen werk!)
    – Hoe zie jij jezelf over 10 jaar?
    – Hoe ziet jouw droomman eruit?

    Like

  2. Heel leuk! Ik heb ook een aantal vragen bedacht:
    – Hoeveel flesjes nagellak heb je?
    – Wat zijn je hobby’s?
    – Wat eet je het liefst?
    – En ik ben net als LottedeJ benieuwd naar welke opleiding je hebt gedaan 😀
    x

    Like

  3. Leuk! Ik heb ook wel een aantal vraagjes voor je:

    – Zou je van je blog een fulltime job willen maken of zou je dat niet willen inruilen voor het werk dat je nu doet?
    – Wie is jouw grote voorbeeld in het leven?
    – Wat is jouw grootste make-up blunder waar je je nog steeds voor schaamt?
    – Bij welk beauty/make-up product zweer jij echt en kun je iedereen aanraden?

    Succes met het opnemen van het filmpje, ik ben heel benieuwd! ^^

    Like

  4. -Vertel wat leuke herinneringen welke je bijstaan (en welke je dan zou willen delen). Zoals gekke dingen die je in je kinder/pubertijd heb uitgevreten.

    Of de gekke dingen die de kindertjes op de peuterspeelzaal uitspoken.

    -Favoriete uitspraken van mensen om jouw heen welke jij nooit zal vergeten (met motivatie) In mijn geval zouden dat er veel van mijn oma zijn. Dan gebruik ik ze wel eens zoals sjiek de friemel,kwetnijt, ajuu paraplu etc. En dan vragen mensen hoe kom je er aan. Nou, van mijn oma dus =D.

    -Als je nog maar 3 producten mag gebruiken in de categorie beauty en 3 in make-up, welke zouden dit dan zijn?

    En even offtopic, ik heb een request voor een artikel. Namelijk of je een artikel kunt maken met shoptips/kledingtips voor de curvy meiden onder ons.

    En ga vooral zo door met je blog, vindt het altijd leuk om deze even te bekijken.

    Liefs, Alice

    Like

  5. – Heb je al een aantal keer gemeet met andere bloggers? Zo ja, met wie? En zou je dit vaker willen doen? Zo ja, met wie?
    – Ben je een uitgaansmens (disco’s/ kroegen) of heb je liever een film met een paar goede vrienden?
    – Wat is je favoriete feel-good movie?
    – Wat vind je het leukst om te doen in je vakanties?
    – Volg je zelf ook veel blogs?

    Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden 😀

    Like

  6. Inderdaad, dat is zo leuk om te zien/weten! Je bent nu een tijdje aan het bloggen, hoe zie jij je blog over een paar jaar? Wat wil je nog echt bereiken? Natuurlijk je al veel bereikt! Maar, heb je nog iets wat je graag wilt doen?

    Like

  7. Van welke Belgische bloggers ben je fan/welke Belgische blogs lees je?
    Wat is je lievelingsmuziek? (je lijkt me altijd zo vrolijk, dus ik verwacht iets vrolijks, maar ik ben benieuwd!)
    Hoe heb je je vriend leren kennen?

    Like

  8. Eens even denken…hier komen de diepzinnige vragen 😉
    – van welke situatie heb je het meest geleerd in je leven?
    – wat is het spannendste wat je ooit gedaan hebt?
    – wat vind je de mooiste look die je gemaakt hebt sinds je de site hebt?
    – wat is je meest favoriete luxe merk en budget merk?
    – wat is het grappigste wat een kind ooit tegen je gezegd heeft? Of het meest beschamende? (uit ervaring met kinderen in een logopediepraktijk weet ik dat het soms lachen, gieren, brullen is of dat je denkt..what the 😛 …)

    Liefs!

    Like

  9. Ik weet niet of deze vragen al zijn gesteld:
    – Welke opleiding heb je gedaan?
    – Denk je dat je deze baan nog heel lang wil doen of droom je eigenlijk van een andere baan?
    – Wat is iets wat je echt nog wilt doen?
    – Wat is je lievelingsland?
    – Wat was je leukste vakantie tot nu toe?

    Like

Geef een reactie

