Beautypolish Comics

Nieuwtje || Beautypolish Comics

 

Ik heb een leuk nieuwtje voor jullie! Mijn lieve vriendinnetje Madelondie zich nu stierlijk zit te vervelen in Finland – gaat jullie vanaf morgen elke week een keertje vermaken met een originele Beautypolish Comic! ^^ Ik vind dat ze geweldig leuk kan tekenen en ze kwam zelf op het idee om mini stripjes te maken, speciaal voor Beautypolish…

Het is een leuke opvulling voor ’n artikel-loze dag Γ³f een leuk extraatje naast een gewoon artikel πŸ™‚ De stipjes zullen over allemaal verschillende dingen gaan… over mij, mijn poezen, m’n vriendje Joey, Madelon, beautyspulletjes, mijn werk en andere onderwerpen zoals Sinterklaas en Kerst!

Het zijn stripjes in de tekenstijl zoals je hierboven ziet, vrolijke, persoonlijke en kleurrijke tekeningetjes (met liefde gemaakt!) Hierboven zie je mij trouwens in mijn bed met mijn poezen Stippie (wit) en Heppie (zwart), mijn altijd roze dekbedovertrek en mijn geliefde Hello Kitty kussen.

Ik ben zelf erg enthousiast omdat ik denk dat het een mooie toevoeging is aan mijn blog, gewoon een extra leuk persoonlijk tintje. Ik hoop ook dat jullie de mini stripjes leuk zullen vinden en zoals altijd gezellige comments achter laten!

Bedankt Madelon, ik vind het super dat je dit voor Beautypolish wilt doen! *Huggels* ^^

Alle Beautypolish Comics worden getekend door mijn lieve vriendinΒ Madelon, bekijk hier de aller eersteΒ voorstel-tekening. We bedenken de Comics samen en Madelon tekent alles zelf uit, alle credits voor haar dus! -x- Ilja

0 gedachten over “Nieuwtje || Beautypolish Comics

  1. Wat een geweldig idee! Madelon kan HEEL goed tekenen, zeg! Het ziet er super leuk uit. Mag ik vragen met wat ze het tekent? Want het ziet eruit alsof het met de PC gemaakt is. πŸ™‚ Ik kijk er ontzettend naar uit! (L)

    Like

      1. Ik heb deviantart eerder gecheckt dan de comments hier. :$
        Maar jij staat bij deze nu ook in mijn watchlist! ^^

        Like

    1. Thanks! ^^
      Ben benieuwd wat je van de comics gaat vinden! πŸ˜€

      Om je vraag te beantwoorden: Ik teken voornamelijk met potlood en Promarkers, dat zijn een soort viltstiften, maar dan het soort dat geen “streperig” effect geeft. (: De lijnen teken ik met een doodgewone zwarte balpen. Ilja bewerkt ook het 1 en ander via photoshop, dus de credits voor de afwerking zijn volledig voor haar. :$

      Like

  2. Hier moet ik ook gewoon heel even op reageren! Ge-Wel-Dig! talent heb je en wat een leuk idee! En ook een beetje jaloers.. ik bedoel hoe leuk is het om jezelf als tekenfiguur terug te zien en dan nog eens zo mooi ook!

    Like

Geef een reactie

