Test & Review

Deborah Milano || Romance Remix

Voor de winter heeft Deborah Milano weer een aantal fijne producten uitgebracht, de Romance Remix collectie. De collectie bestaat uit 3 lipsticks, 3 doosjes oogschaduw en 2 winterse kleurtjes nagellak. Ik laat vandaag swatches zien van de bovenstaande producten en ik ben erg te spreken over het pigment kan ik al zeggen!

#22 Green Brocade is een mooie smaragd groene oogschaduw met een lichte glans over zich heen (zie swatch hieronder). De oogschaduw is zijdezacht en is zowel nat als droog te gebruiken. Zelfs droog geeft hij al enorm veel kleur af, ik ben helemaal enthousiast.

De mono’s kosten €8,95 en bevatten 5 gram oogschaduw.

* Ook nog verkrijgbaar in beige en bruin.

 #13 The Red Dress || #8 Fuchsia Bolero || #22 Green Brocade (zonder oogschaduwbasis)

Hierboven zie je de 2 lipsticks, gehuld in een chique gouden verpakking. De lipsticks voelen zwaar aan (de dop voelt als plastic) en het uiterlijk van de lipstick vind ik erg leuk door het bloemetje wat in de lipstick gegraveerd staat. De meeste merken graveren de naam in de lipstick, Deborah Milano heeft gekozen voor het bloemetje dat altijd voor de naam staat.

 #8 Fuchsia Bolero

 #13 The Red Dress

Haha ik zie nu pas dat ik zo breed lach op de foto’s, maar goed dat ik mijn tanden gepoetst heb ^^

De lipsticks zijn enorm creamy en bevatten geen shimmer. Ze geven lekker veel kleur af en hydrateren mijn lippen goed, het voelt goed aan. De lipsticks bevatten SPF15 en blijven gewoon normaal zitten, niet extreem lang.

De lipsticks kosten €9,50.

* Ook nog verkrijgbaar in Orange Brodade (oranje).

Conclusie

Wat een fijne en goed gepigmenteerde producten, ik ben er helemaal enthousiast over! Natuurlijk zijn er ook wel een paar puntjes die ik graag anders had gezien… Zo is Deborah Milano vrij lastig te krijgen hier in Nederland, ik kan me geen enkele winkel in de buurt bedenken die het verkoopt. Ook staan de namen niet op de producten zelf, maar heb ik deze in het persbericht gevonden en had ik de lipsticks ook graag in wat meer ‘day-time’ kleurtjes gezien. Als dit merk gewoon bij ’t Kruidvat zou liggen zou ik er zeker meer van hebben in mijn stash!

Ik weet wel dat Drogisterij.net sinds kort Deborah Milano verkoopt 🙂

0 gedachten over “Deborah Milano || Romance Remix

  1. haha, grappig, wij hebben ‘de prijsknaller’ en daar verkopen ze dit merk, ik had een blush gekocht van 50 ct en vond m verassend goed, kende t merk alleen niet, maar schijnt dus best een prijzig merk te zijn!

    Like

  2. Wauw, lekkere knal-kleurtjes, beide lipsticks zien er schitterend uit!
    Oogschaduw is ook mooi gepigmenteerd, maar een vrij lastige kleur om een look mee te maken denk ik..

    Inderdaad jammer dat ze dit niet gewoon bij de DA verkopen oid..

    Like

Geef een reactie

