Gastartikelen·Personal stuff

Marjoleins gastblog || Sleepover @ Ilja – The Outtakes!

 

Vorige week vrijdag ben ik afgereisd naar het prachtige Hoogvliet om wederom een bezoekje te brengen aan Ilja, deze keer met een heuse sleepover! Ilja heeft namelijk na grondig onderzoek en advies van yours truly een nieuwe spiegelreflex camera gekocht en dus ging ik langs om haar de fijne kneepjes van het betere fotografiewerk aan te leren. Natuurlijk heeft Ilja jullie al haar foto’s laten zien die ze gemaakt heeft, maar krijg ik de nobele taak om het kaf van het koren te scheiden… En het kaf aan jullie te laten zien!


Ilja de bosjesfotograaf!


Ilja is looking mighty fine these days! Lekker harig is ze hoor ^^.


Mijn haar!

Goed, het was natuurlijk ook wel te verwachten dat we voornamelijk foto’s van elkaar zouden gaan maken, haha! Hoogvliet is niet de meest fotografisch verantwoorde plaats op aarde, maar dat maakt niets uit. Ik vond het namelijk wel een hele gezellige sleepover, Ilja is weer een stuk wijzer wat betreft haar camera geworden en we hebben nog leuk beeldmateriaal voor het nageslacht! En ohja, de filmpjes zitten veilig opgeborgen in een mapje, diep verscholen op m’n pc. En daar blijven ze voorlopig ook #ouch.

Dit artikel is gemaakt door Marjolein, eigenaresse vanย Supketchupย en gastblogger van Beautypolish.

0 gedachten over “Marjoleins gastblog || Sleepover @ Ilja – The Outtakes!

  1. ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ
    Ik heb me slap gelachen om Marjoleins hoofd waar ze zumba lippen maakt. leuk artikel!

    Like

Geef een reactie

