Verzorging & vertroetelen·Winacties

Winactie || RS Natural Cosmetics


Probeer de producten zelf! Doe mee en win zelf een setje met de 3 mini-verpakkingen (de scrub, het masker en het serum). Daarbij zit ook nog een lekker stuk ambachtelijke zeep! Een setje t.w.v. €16,50

Wat moet je doen?

  • Vertel in de comments waarom jij dit setje graag wil proberen!

Wat màg je doen (= lief!)

Win een setje met 3 fijne mini’s en een stuk ambachtelijke zeep van @RS_Cosmetics !! Kijk snel op Beautypolish.nl en doe mee #Beautypolish
p.s. als troostprijs krijgen 3 andere deelnemers met een leuke comment een kortingscode van 20% toegestuurd. Deze winactie loopt t/m dinsdag 15 november en sluit om 21:00 uur.
0 gedachten over “Winactie || RS Natural Cosmetics

  1. Ik waag weer een poging hoor. Ik volgde je al en heb geliked. Ook op twitter getweet:

    Ik ben gewoon gek op zeep, maar dan eigenlijk alleen ambachelijk gemaakt. De zepen uit de supermarkt of drogisterij vind ik meestal niks. Op Zwitsal en Dove na dan ;)Maar denk dat ik een zeepje aan schoonmams ga geven omdat die er ook zo van houdt 🙂

    Like

  2. De verzorging van je huid is een belangrijke zaak. Ik ben dan ook steeds op zoek naar het perfecte middel voor de perfecte verzorging. Misschien is dit het wel. Met de mini-verpakkingen kan ik het in ieder geval goed testen.

    Like

  3. Ik zou heel graag willen winnen (L), anders zou ik ook niet reageren op deze winactie :P, maar het lijken me hele leuke en fijne producten en aangezien het natuurlijke producten zijn maakt dat het al helemaal geweldig! Ook ben ik gek op reviewen en ik hoop dus dat mocht ik winnen, ik er dan een leuk artikel over kan schrijven op mijn blog leoniae ^-^.

    Ik heb dit bericht geliked op Bloglovin ;-).

    Xoxo, leoniae

    Like

  4. Ik wil graag meedoen & winnen haha. Waarom? Ik vind het heerlijk om in tijdschriften en op Youtube lekkere productjes te bekijken ÉN ze te kopen. Heerlijk om je huid goed te verzorgen, daarna STRÁÁL je altijd weer! Het lijkt me heerlijk dat pakketje te winnen, ik zal het delen met mijn vriendinnen en moeder 🙂 Zodat zij er ook van kunnen profiteren!

    Mijn email: atouchoffashion@live.nl
    En ik heb je Bloglovin’ bericht geliked!

    Like

  5. Ik doe mee want Ik zou dit setje heel graag willen winnen omdat ik nog totaal onbekent ben met dit merk maar het spreekt me wel heel erg aan. Ik hou ervan om nieuwe dingen uit te proberen!

    Liefs, Safannah.

    Like

  6. ik doe mee!
    ik zou hem graag willen winnen omdat ik nooit weet wat ik moet kiezen…
    dan koop ik weer eens iets verkeerds :S als ik het dan heb gewonnen is dat dan toch wel leuk 😀 ik hoop dat dit beter bij mijn huid past…
    xx, merel

    Like

  7. het lijkt mij echt een fantastisch setje. Ik vind het heerlijk om producten eerst in het klein uit te proberen om het daarna in het groot te kunnen kopen 🙂 🙂
    Groet, Berenicd (@truusdepuus)

    Like

  8. ik zou deze graag willen winnen
    omdat 1, ik een best geveolige huid heb.
    en ik wil deze testen om te kijken of ik ze daarna in het groot zou kopen.
    zelf heb ik niet veel budget dus winnen is altijd wel prettig.
    ik ben soweiso hellemaal fan van natuurlijke producten.

    veel succes met uitkiezen ^^

    Like

  9. Ik doe op de valreep nog even mee haha! Ik heb alle dingen gedaan waar je voor gevraagd hebt! Dat zou nog eens écht iets zijn, iemand die alles doet waar je om vraagt.. Oke, even terug naar het onderwerp! Even een linkje naar mijn tweet: http://twitter.com/Younaxx/statuses/136474534961348608
    Voor het geval dat je even alles wilt controleren, mijn FBnaam is Kaylani Logister. Zo, weet iedereen die jou blog leest ook nog eens mijn achternaam!

    Maar nou, hetgeen wat ik móet doen voor het setje te winnen! Jou eens gaan vertellen waarom ik het setje wil winnen 🙂

    Ik hou van mini verpakkingen! Ze zijn ontzettend schattig en kei handig als je op vakantie gaat. Ik neem ze vaak mee als ik bij mijn vriend kan slapen, kan ik douchen enzo met mijn eigen spul. Oh en daarnaast, ik hoor de laatste tijd allerlei goede dingen over RS cosmetics, dus het word tijd dat ik het ook eens ga testen 🙂

    Veel plezier en succes met uitkiezen! ?

    Like

  10. Echt superleuk! Waarom ik heb setje graag wil winnen?
    -I love scrubs van goede kwaliteit, heb er tot nu toe nog maar 1 mogen proberen..:(
    -Dan een serum en een masker? Wauw! Een masker gebruik ik eens in de 2 weken, en dan gaat echt al mijn aandacht daar naar uit, dat doe ik niet ‘even tussendoor’
    -Een serum heb ik geen ervaring mee, daarom zou ik het héél graag willen uitproberen
    -Normaal gesproken koop ik dit soort dure dingen niet, puur omdat ik dat geld niet heb.. maar als het heel goed werkt voor mij dan zal ik er zeker voor sparen, ook als dat maanden duurt! 🙂

    *ik like je op Bloglovin & ik volg je echt al sinds ik me kan herinneren
    *ik like de facebook pagina(die van beautypolish ook trouwens)
    *ik heb getweet; http://twitter.com/#!/Annebeauty96/status/136479508554465280
    *ik volg RS Natural Cosmetics op Twitter

    Ja, heb dus alles gedaan! 🙂

    xxVeel liefs (L)

    Like

  11. Wat een leuke winactie! Ik doe graag mee! Waarom ik zou willen winnen? Omdat mijn huidje extra liefde nodig heeft in de winter en op dit moment veel te droog aanvoelt! Alleen heeft bijna iedereen hier natuurlijk last van in de winter, haha! Ken het merk niet. Ik ben nieuwsgierig, dat is eigenlijk mijn motivatie. :$ Heb de facebook pagina geliked 🙂

    Like

Geef een reactie

