Overige onderwerpen

Eerste foto’s || Canon 1100D

Gistermiddag om kwart voor vijf kwam mijn nieuwe camera binnen! Ik was natuurlijk dol enthousiast en wilde gelijk aan de slag gaan! Helaas was het al aardig donker om vijf uur en moest ik wachten tot vanmorgen… Ik heb van vanalles en nogwat foto’s gemaakt en vind het leuk om mijn eerste foto’s met jullie te delen ^^

Ebay oorbellen

Blackberry & handleiding Canon

Essence nagellakje

Haarspeldjes op mijn kast

’t Balkon

Lipstick ketting

Favoriete Estee Lauder lipstick

Natuurlijk moet ik nog veel leren en oefenen, maar het blijft leuk om plaatjes te schieten! Vrijdag komt Marjolein gezellig bij mij logeren en gaan we zaterdag aan de slag met onze Canon-vriendjes ^^

0 gedachten over “Eerste foto’s || Canon 1100D

  1. Erg mooie foto’s! Ik wil ook graag de Canon D1100 voor mijn verjaardag, maar ik denk dat het hem helaas niet gaat worden, dan maar sparen en misschien over een paar jaar als er ook weer nieuwere camera’s zijn. Ik ben in ieder geval benieuwd naar foto’s die je ermee maakt!!

    Like

  2. wat een leuke foto’s! Wat een spannende foto van het balkon, het lijkt wel of het met tairips (geen idee hoe je dit schrijft, staat dit ook in het moeilijkewoordenonderdeel van je taalboek?) aan elkaar vast zit 😮

    Like

Geef een reactie

