Nailpolish & Nailart·Test & Review

NOTD – Red Graffiti Nails

Een Nail Of The Day met een rode Crackle Polish. Steeds meer merken komen met Crackle nagellakjes, Golden Rose heeft nu dus ook 14 Crackle lakjes in hun assortiment, maar ze noemen deze Graffiti nail art…

Hier heb ik de Crackle nagellak op mijn ‘blote’ nagels aangebracht, hieronder draag ik wél een Trind basecoat. Zodra je de nagellak aanbrengt begint hij gelijk mooi te scheuren en te ‘crackelen’. Hij droogt op als een matte rode kleur, hierboven zie je het resultaat met een laagje Trind topcoat (dat zorgt dus voor de glans)

Om het effect te laten zien heb ik mijn nagels in 4 verschillende kleuren gelakt, zo kun je zien dat de rode Crackle lak er direct héél anders uitziet met een andere basiskleur eronder.

Dit zijn gewoon zomaar 4 kleurtjes die ik uit mijn nagellakrekje heb getrokken, ik vind dit niet perse mooie combinaties. Mijn favorieten zijn toch wel de goud/rood en de roze/rood.

Conclusie

De Crackle polish werkt heel prettig, scheurt mooi en droogt snel. Ik ben er erg positief over en als ik ze in de winkel tegen zou komen, dan zou ik er zeker nog een kleurtje bij kopen!

De Graffiti nail art nagellak is te koop in 14 verschillende kleuren en ze kosten €6,95 per flesje (12ml)

Helaas is Golden Rose niet in de Nederlandse winkels te koop, alleen op de website kun je de Graffiti nagellakjes bestellen. (wel zijn o.a. de flakies nagellakjes te koop bij Enchantra) De verzendkosten op de website van Golden Rose verschillen, brievenbuspost v.a. €0,88ct en de pakketkosten bedragen €4,50.

Toevoeging: De Golden Rose Graffiti lakjes zijn ook te koop bij NailPolishFashion en kosten op het moment €6,26.

Welke kleur zou jij combineren met deze rode Crackle nagellak?
Ben jij de Crackle lakjes al zat of blijf je ze leuk vinden?

0 gedachten over “NOTD – Red Graffiti Nails

  1. Deze crackle lakjes van Golden Rose hebben ze ook bij Nailpolish fashion 🙂 Dus toch makkelijk te bestellen in Nederland 🙂

    Heb zelf de gele ervan, maar nog niet gebruikt eigenlijk :p

    Like

  2. Ik moet eerlijk zeggen dat bij mijn vriend om de hoek een nagelwinkel zit die Golden rose verkoopt. Ik weet niet precies wat ze allemaal van het merk hebben maar ze zijn een officeel verkooppunt. (het is officeel een nagelgroothandel maar je kunt er als gewone huis tuin en keuken prutser ook terecht)
    Is in hengelo XL nails.

    Like

Geef een reactie

