Overige onderwerpen·Personal stuff

Herfst op het strand

Als ik aan het strand denk, dan denk ik aan de zomer. Ik denk aan het zonnetje, zonnebrandcréme, veel te bruin gebakken of rood verbrandde mensen en zwemmen in de zee… Maar op een heerlijke heldere herfstdag kun je natuurlijk ook van het strand genieten! Lekker uitwaaien langs het water, kijken naar alle spelende hondjes en mensen met vliegers, warme chocomelk drinken op een verwarmd terras en foto’s maken van alles om je heen.

Gisteren ben ik lekker een middagje naar Kijkduin in Den Haag geweest, gezellig samen met mijn moeder. Het zonnetje scheen, de thermometer stond op 12 graden en de lucht was mooi helder blauw. Kijk mee naar mijn foto’s van een lekker middagje uitwaaien op het strand.

Na heerlijk uitslapen en een lekkere warme douche zijn we in de auto gesprongen en naar Den Haag gereden, na 45 minuutjes waren we in Kijkduin. Het was nog wel even zoeken naar een parkeerplekje, je kunt er gratis parkeren en zodra er ook maar 1 zonnestraal te bekennen is, is het vol!

Wat is het lekker om gewoon langs het water te lopen, naar de zee te kijken en van het frisse windje te genieten…

Hier was ik ‘Happy Sunday’ in het zand aan het schrijven, de eerste keer was het al weggeveegd door de zee voordat ik klaar was! Bij de aller bovenste foto moest ik ook erg snel zijn, gelijk nadat ik de foto had gemaakt was mijn geschreven tekst alweer weg haha!

Peace! Spelen met schaduwen is natuurlijk ook altijd leuk!

Deze schelp zag mijn moeder liggen toen we terugliepen naar de boulevard. Hij stond gewoon zo mooi rechtop in het zand, dat ik er natuurlijk wel even een foto van moest maken…

Nadat we de ge-wel-di-ge Boulevard winkeltjes – not –  langs waren gelopen hebben we nog een heerlijk ijsje gegeten. Vers schepijs in de smaken Tiramisu, Chocolade en ik had Pistache hmmmmmm!

Ik vond het heerlijk om even een frisse neus te halen langs het strand, je komt er even helemaal van bij. Ik ga de batterij van mijn camera vast opladen, want volgende week gaan we (mits lekker weer) een middagje naar het Kralingse bos!

Ga jij wel eens in de herfst naar het strand?
Heb je nog meer fijne herfst-tips?

0 gedachten over “Herfst op het strand

  1. Ziet er leuk uit! Mooie foto’s ook, die 2e waar je op staat is echt prachtig ^^ Ik zelf ga haast nooit hier naar het strand.. het is ook wat ver voor mij, dus in de herfst ben ik er al helemaal nooit.

    Like

  2. Een paar jaar geleden gingen we, als mijn vader en broer langskwamen, op zaterdag met de honden naar het strand. Na de zomer periode en dat was altijd wel heel leuk. Als het mooi helder weer is. In de zomer ga ik nooit naar het strand. Dan vind ik er echt niks aan 😛

    Like

  3. Ik woon sinds een jaar in Den Haag. In een half uur ben ik op Scheveningen! Ik kom er weleens, eigenlijk haast altijd alleen. Afgelopen zomer was mijn moeder hier nog met mijn oma, ze wonen in het midden van het land. Dus dan is het extra gezellig!

    Like

Geef een reactie

