Overige onderwerpen

Elf Eyeliners – Coffee & Midnight

Ik draag eigenlijk dagelijks wel een lijntje boven mijn ogen en deze lijntjes worden afgewisseld tussen oogpotlood en gelliners. Vandaag laat ik 2 gelliners van ELF (Eyes Lips Face) zien. Ik heb deze getest en vertel hieronder wat ik ervan vind. Het zijn trouwens geen standaard zwarte gelliners, maar een diepblauwe en een bruine gelliner. Kijk verder naar de ‘oogswatches’ …

De crème eyeliners worden verkocht met een klein eyelinerkwastje, een prima kwastje. Ik gebruik zelf alleen liever een dun eyelinerkwastje. De potjes zijn van transparant plastic en hebben een matte zwarte schroefdop.

Ze kosten €4,- per stuk, bevatten 4,7 gram eyeliner en je kunt ze vinden in de Elf Studio lijn.

Even swatchen…
Tijdens het swatchen zag ik gelijk al dat de bruine eyeliner veel romiger en gepigmenteerder is dan de donkerblauwe.

Coffee 

Midnight

Midnight gebruikt als donkere basis voor donkerblauwe oogschaduw

Conclusie

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik niet helemaal wild word van deze Elf crème eyeliners. De verpakking vind ik mooi en het kwastje dat erbij zit is prima, maar de eyeliners zelf zijn niet helemaal geweldig. De blauwe dekt niet helemaal mooi en de bruine vind ik zelf net iets te licht, ik had hem liever iets donkerder gezien.

Een groot pluspunt is dat de eyeliner heel goed blijft zitten, deze is zeker long lasting!

Dan is het natuurlijk ook jammer dat je Elf niet in de winkel kunt kopen èn dus ook niet kunt swatchen. De verzendkosten zijn €6,95 en gratis boven de €75.

Gebruik jij graag een gelliner, welke gebruik jij graag?

0 gedachten over “Elf Eyeliners – Coffee & Midnight

  1. Ik vind ze beiden niet echt mooi, als ik eerlijk ben. Ik vind Coffee een beetje een gekke bruine kleur als eyeliner! Ik zou hem dan liever iets donkerder willen zien. Maar het pigment is natuurlijk geweldig, en dat is ook wel belangrijk!

    Like

  2. Haha die eerste paar foto’s herken ik :’). Maar de gelliners vind ik niet zo mooi, de blauwige is niet zo mooi egaal en de bruine vind ik gewoon een rare kleur! En voor dat geld kun je eigenlijk beter voor Essence of Catrice gaan :).

    Like

  3. Iedereen die het altijd heeft over de ´dure´ verzendkosten.
    Verzending binnen Nederland kost 5,95, verzending van Elf, kost 6,50.. Dus die 50 cent dames???

    Ik vind de bruine eyeliner niet heel mooi van kleur, de donkerblauwe daarintegen wel!

    Like

Geef een reactie

