Overige onderwerpen

Freak! Illamasqua’s eerste parfum

Ik plaats vrijwel nooit persberichten op Beautypolish, maar toen ik deze in mijn inbox kreeg werd ik toch wel erg enthousiast! Illamasqua brengt namelijk een parfum op de markt en Illamasqua zou Illamasqua niet zijn als er geen schitterende persfoto’s bij zouden zitten…

Freak is een mengsel van gevaarlijke exotische en zeldzame bloemen die Illamasqua zonder angst met elkaar heeft gemend als een ode aan de nacht…

Top noten: Black Davana, Opium Flower and Belladonna bewitch the senses into uncontrollable lust and passion.

Midden noten: Poison Hemlock, Datura and Queen of the Night blossom, caress and kiss.

Basis noten: Aromas of Frankincense, Oud and Myrrh, addictively mesmerises and captures the senses.

 

Freak! van Illamasqua bevat 75ML Eau de Parfum en kost £59. Helaas is Illamasqua nog steeds niet in Nederland te koop en dat maakt het wel moeilijk om een parfum te kopen, je kunt er immers niet aan snuffelen!

De pre-order is vanaf 3 oktober en de officiele lancering is op 20 oktober. Voor meer informatie kun je kijken op de website van Illamasqua.

Ik ben heel erg benieuwd naar de geur, hij klinkt erg mysterieus…
En jij?

0 gedachten over “Freak! Illamasqua’s eerste parfum

  1. wat een prachtige reclamefoto’s (al snap ik niet waarom dat schattige elfje in het bos een octopus op haar schouder heeft ^^). ben wel benieuwd naar het luchtje, de tekst is veelbelovend.

    Like

Geef een reactie

