Overige onderwerpen

Nailart: Regenboog spons nagels

Op YouTube zag ik een filmpje voorbij komen waarin deze Rainbow Nails gemaakt werden. Deze vond ik zó leuk dat ik ze zelf ook direct wilde maken! Zie hieronder nog wat meer foto’s van mijn regenboog nageltjes en een ienie mienie filmpje.

Ik heb gebruik gemaakt van:

  • Een sponsje
  • Pastelkleurige nagellakjes
  • Een glitter topcoat
  • Een sneldrogende topcoat
  • Plakband
  • Nagellakremover + kwastje
  • Een ondergrondje
Kijk hieronder mijn mini filmpje voor een korte uitleg en bekijk hier het originele filmpje met de uitgebreide uitleg.

Wat vind jij van deze Rainbow Nails?
Word jij er net zo vrolijk van als ik?

0 gedachten over “Nailart: Regenboog spons nagels

  1. Hoi Hoi,

    Heel leuk die regenboog nageltjes!!
    Maar 1 vraagje, welk soort sponsje is dat?

    Heb zelf een nagelstudio, dus het lijkt me wel heel erg leuk!
    Hopelijk wil je me hierover mailen, omdat ik het vrij druk heb heb ik geen tijd elke keer op de website te kijken.

    Met vriendelijke groet
    Natascha

    Like

Geef een reactie

