Test & Review

Too Faced = Awesome!

Too Faced ken ik alweer een poosje en heb er zelf ook het mooie Romantic Eye palette van. Hierboven zie je weer 2 nieuwe producten van Too Faced, een ge-wel-dig zwart oogpotlood en een mooie kleur oogschaduw in de vernieuwde verpakking.

Dit is ‘m, deย Too Faced Exotic Color Intense Eyeshadow in de kleur Enchanted Garden. Dit is de nieuwe verpakking van de oogschaduwmono’s, geen echte vooruitgang als je het mij vraagt. Dit zwarte roosje ziet er in mijn ogen een beetje kinderachtig uit, terwijl ik de vorige verpakking erg leuk vond!

Maar als ik het doosje open doe gaat mijn hart wel sneller slaan… Wat een prachtige gouden glimmies, wat een pigment!

Hierboven zie je 1 veeg van de mooie bruine oogschaduw, zie die glittertjes een glimmen in het zonnetje! Ik kan daar zo blij van worden ๐Ÿ™‚ย Verder is de kleur ook erg mooi donker, waardoor perfect voor in de crease (maar natuurlijk ook voor het bewegende ooglid, als eyelinerrandje of in je outer-v!)

De prijs is helaas niet mis, want deze bedraagt โ‚ฌ21,20 voor een doosje van 1,7 gr (0,2 gram meer dan een MAC oogschaduw, maar wel weer een euro of 6 duurder!)

De perfect eyes waterproof eyeliner is het fijnste zwarte oogpotlood uit mijn stash! Hiervoor was ik helemaal fan van mijn Pupa Multiply Pencil, maar deze overtreft ‘m met gemak. Hij is creamy, super super zwart, makkelijk smudgebaar (als je snel bent haha) en gaat nergens meer heen als deze eenmaal is opgedroogd.

Deze mega fijne potloden hebben dezelfde prijs als de oogschaduw, namelijk โ‚ฌ21,20 en is ook nog beschikbaar in 5 andere mooie kleuren (grijs, bruin, paars, donkerpaars, blauw). Jammer dat ze zo prijzig zijn, anders had ik er zeker nog een aantal bijgekocht!

Too Faced is te koop bij Sephora.

Wat vind jij van de Too Faced producten?
Wil je Enchanted Garden nog in een look zien?

p.s nรฉรฉ ik heb geen nieuwe camera hoor, deze foto’s heb ik samen met Marjolein gemaakt toen ze gezellig een dagje bij mij thuis was.

0 gedachten over “Too Faced = Awesome!

  1. Dat potlood!

    Wat zwart, lijkt wel eyeliner! De prijs op zich wel aan de hoge kant, maar dat zijn dior en estee potloodjes ook. Meestal zie je dat wel terug in de kwaliteit. Ik vind het doosje juist wel schattig als mono! Maar je ziet er niet bepaald vanaf dat ie 21 euro is. (tenzij je hem open doet natuurlijk haha!)

    Ik ken het merk helemaal niet, waar koop je dit? (of is dit een domme vraag en lees ik ergens overheen? :p)

    xxx

    Like

  2. wauw! wat een mooie producten!!

    ik heb even een vraagje, ik heb net mijn pakketje binnen en ben dr echt heel erg blij mee maar er zit niks van essence in, dit is niet lulig bedoeld ofso maar er stond op het plaatje met o.a. essence??? alvast bedankt xx

    Like

  3. Oeiii, dat oogpotlood ziet er toch wel heel fijn uit.. Jammer van de prijs! Twijfel, twijfel. Ik aas namelijk ook een beetje op de Benefit They’re Real mascara. Ik weet dat ’t niet zo lang geleden nog geweest is, maar enig idee wanneer er weer stapelkorting is? ๐Ÿ™‚

    Like

  4. Oehh toen ik ze in ’t echt zag, dik verliefd! Die oogschaduw is echt zo mooi ๐Ÿ˜€ En dat potlood heel handig, al zou ik daar minder snel veel voor willen betalen denk ik ^^

    Like

  5. Wat een prachtige oogschaduw! Jammer van dat prijskaartje inderdaad… Too Faced is echt een heel fijn merk, omdat ik toevallig in de VS was kon ik gebruik maken van hun halfjaarlijkse supersale (baked mono’s voor 3 euro, niet slecht!), en ik ben echt helemaal onder de indruk! Ik vind hun oogschaduw eerlijk gezegd een stuk beter dan de MAC oogschaduws die ik heb, maar het kan natuurlijk goed zijn dat deze MAC mono’s niet voor niets zo lekker goedkoop in een blogsale tercht kwamen ๐Ÿ˜‰ Kennelijk wisselt de kwaliteit van MAC soms, maar vooralsnog is Too Faced toch echt de ultieme keizerin van mijn stash!

    Like

  6. Ik ben dol op Too Faced, de verpakking, de namen, gewoon het hele concept is zo…(hetgeen door mijn hoofd gaat is gewoon:…hebben! :)) ikzelf heb het natural eye palette, maar ik zou er nog een paar van willen…Spijtig is er in belgie moeilijk aan te raken. Groetjes, Bee

    Like

Geef een reactie

