Nailpolish & Nailart

NOTD: Pupa Folks ‘Teal Blue Moon’

Zoals beloofd is hier nog een Nail Of The Day met het nagellakje uit de Pupa Folk Waves collectie. Aangezien ik nog helemaal in de ban ben van mijn ronde stickertjes, kon ik het natuurlijk niet laten om er weer een simpele nailart te maken met deze keer Teal Blue!

#719 Teal Blue komt uit de Pupa Folk Waves collectie en kost €6,95.

Teal Blue dekt heel netjes in 2 laagjes, 1 is al bijna voldoende! Het kwastje vind ik zelf wel wat onhandig lang, ik heb eigenlijk liever een iets breder en korter kwastje.

Voor deze super simpele nailart heb ik gebruik gemaakt van:

  • Sea Spray van China Glaze als onderkleur
  • Teal Blue van Pupa als bovenkleur
  • Ronde stickertjes *klik hier*
  • Seché Vité sneldrogende topcoat
p.s De winnaars van de 2 Pupa Smoky Eye kitjes zijn bekend, deze kun je vinden op de speciale winactie-tab! Hier staan ook de 4 winnaars op van de Trind Color Nail Repair setjes.
0 gedachten over “NOTD: Pupa Folks ‘Teal Blue Moon’

Geef een reactie

