Gastartikelen·Overige onderwerpen·Personal stuff

Marjolein’s gastblog: Meeting with the almighty Ilja!

Ruim voordat Ilja en ik Amsterdam onveilig hebben gemaakt, waren we al van plan om eens af te spreken. We wonen niet super duper ver van elkaar vandaan en Ilja heeft natuurlijk een géweldige stash, waar ik met liefde wel even doorheen wilde rommelen. Afgelopen dinsdag was het dan zo ver, na een rit met de trein en metro stond ik ietwat verloren bij het metrostation te wachten op Ilja! Die kwam gelukkig al snel aansjokken (nadat al 2 mensen aan me hadden gevraagd waar een bepaalde straat was.. ik kon Ilja’s straat nog niet eens vinden :D) en nadat we een klassieke ontmoetingsscène uit de film (in slow motion rennend met tranen van geluk) nagespeeld hadden, was het tijd om naar Ilja’s crib te gaan!

En kwijlen over haar make-up- en nagellakstash heb ik zonder schaamte gedaan. MAC, Too Faced, Benefit, Urban Decay, China Glaze! Gelukkig mocht dat allemaal van Ilja en heb ik niets laten vallen (op haar Make Up Store lakje na, en ze lachte er *gelukkig* nog om ook). We moesten nog boodschapjes doen, dus dat hadden we ook nog gedaan bij het lokale winkelcentrum!

Bij dat winkelcentrum probeerde we een kruidvat verkoopster te laten geloven dat de Gosh spullen echt afgeprijsd waren voor een euro (geloofde ze eerst wel, daarna niet), schreeuwde Ilja door een winkel dat ze er geen zak aan vond (kop van de verkoopster was priceless), hebben we Bram Ladage frietjes gegeten (verkoper verklaarde ons overduidelijk voor gek) en hadden we hele gezonde dingen gehaald bij de Albert Heijn (onze beste vrienden Ben & Jerry).

Door Bram, Ben en Jerry hebben we overigens geen pannenkoeken meer gebakken, ook al was dat wel ons plan. Gelukkig hadden we nog genoeg dingen over, zoals het kwijlen over mijn camera! Voor de mensen die mij/mijn blog niet kennen: ik heb een tijdje geleden een spiegelreflex camera gekocht, een Canon EOS 550D. Very pretty, al maakt Ilja ook altijd erg mooie foto’s met haar schattige compactcamera! Maar goed, Ilja wilde natuurlijk er wel even mee spelen en ik heb voor haar productfoto’s gemaakt.

En als je bij Ilja ja zegt als ze vraagt of je wat dingetjes op de foto wilt zetten, krijg je twee volle manden naar je toegeschoven. Yay me! Maar ik heb het met liefde gedaan natuurlijk, en het was een stuk gezelliger dan in m’n eentje foto’s maken!

Swatches, swatches, swatches en een blush die bij het swatchen over de vensterbank vloog (bindingsangst)! Maar wel pretty! We stonden overigens op het balkon omdat je daar beter licht hebt, maar er zat een raster voor waardoor we de hele tijd vakjes kregen en er hing ook iets in de lucht daar waardoor we de meest debiele foto’s kregen.. En die komen niet online ;). Ilja’s moeder vraagt zich nog steeds af wat die vlekken op het raam zijn…

Modellen in spé!

Dit is overigens Ilja’s magic trick, ze kan een onzichtbaar stokje vasthouden. Vet knap toch?

Verder hebben we nog Singstar gespeeld! Maar na drie liedjes waren we al schor (en doof door elkaars bijzonder grote tekort aan zangtalent) en na een liedje of 5 gaven we het dan ook maar weer op! Maar leuk was het zeker! Al won Ilja wel elke keer…

Maar al met al was het super gezellig en hebben we ons helemaal rot gelachen om allerlei niet-lachwaardige dingen! 😀 Ilja heeft weer een berg foto’s en ik heb een berg leuke dingetjes gekregen die ik kan swatchen voor mijn vrijdagse gastartikel, en we gaan uiteraard snel weer afspreken! DriedubbelTHNX Ilja voor de leuke en gezellige dag, en ik hoop dat jullie dit verslagje leuk hebben gevonden! Over twee weken meld ik me weer.

 

Dit artikel is gemaakt door Marjolein, eigenaresse van Supketchup en gastblogger van Beautypolish.

0 gedachten over “Marjolein’s gastblog: Meeting with the almighty Ilja!

  1. hey Marjolein, het raadsel van de vlekken op het raam waren snel opgelost nadat ik jullie vele maffe foto’s had gezien :-).

    is een wekelijkse collum niks voor jou? je schrijfstijl is echt heel leuk. moest vooral lachen om dat onzichtbare stokje, hoe verzin je het ^^

    oh ja, je aapje is er nog 😀

    Like

Geef een reactie

