Overige onderwerpen

Face Of The Day – Wet ’n Wild Pink Eyes

 

Twee weken geleden stond er een artikel online met wat mooie spulletjes van Wet ’n Wild, deze had ik van mijn nichtje gekregen na een tripje NYC. Jullie waren erg nieuwsgierig naar een look met het oogschaduwtrio ‘Spoiled Brat #336′ en dat was ik zelf eigenlijk ook wel! Roze, zilver en zwart zijn geen kleuren die ik dagelijks draag of zelf bij elkaar zou zoeken, dus ik vond het wel een kleine uitdaging…

Ik heb alle 3 de kleurtje gebruikt en heb er een vrij draagbare ooglook mee gemaakt, kijk snel verder voor het resultaat en naar de Full-face foto (jaja daar werd het weer eens tijd voor!)

Ik heb gebruik gemaakt van:

  • Het bovenstaande paletje,ย ‘Spoiled Brat #336′ van Wet ’n Wild
  • Een MAC PaintPot als oogschaduwbasis
  • They are Real! van Benefit als mascara
  • Pupa oogpotloodje voor mijn waterlijn
  • Rimmel vloeibare eyeliner
  • Illamasqua blush in ‘Chased’
  • MAC lipstick in ‘Marcuise ‘D’
Ik vind roze altijd een lastige kleur om te verwerken in een ooglook, ik lijk er snel een beetje moe/ziek van. Toch vind ik deze look zelf wel geslaagd, het roze overheerst niet. Zo zie je maar weer dat het krijgen van een doosje oogschaduw kan leiden tot een look die ik anders niet had gemaakt!
Draag jij wel eens roze oogschaduw?
Wat vind jij van deze look?

p.s De winnaar van de zilveren naamhanger is bekend, deze kun je vinden op de speciale winactie-tab! Hier staat ook de winnaar op van de mini winactie van gisteren, van het ‘Ra Ra wat is dit?’ artikel.

0 gedachten over “Face Of The Day – Wet ’n Wild Pink Eyes

Geef een reactie

