Overige onderwerpen

17x Nailart op een rijtje

Ik vind het altijd erg leuk om mijn nagels op een leuke manier te versieren en daarom zijn er al aardig wat nailart creaties voorbij gekomen hier op Beautypolish. Ik ben eens terug gaan zoeken en heb de foto’s allemaal even op hetzelfde formaat gemaakt en heb overal de linkjes bij gezocht. Hieronder vind je dus een overzichtje van 17 gezellige nailart artikeltjes!

Mocht je nog een leuk idee hebben voor een nailart of een product wat je graag zou zien (zoals folie bijvoorbeeld) laat het dan vooral even horen bij de comments.

Meloentjes

Paarse glitter randjes

Spatter nagels

Konad inkleuren

Gouden stickertjes

Β Water marbelen

Cracked Medallion – Crackle nagellak

Fimo canes

Roze Eyeko glitter

OPI Silver Crackle

Zilveren strikje – Waterdecals

Big Image Plate nails

Miss Piggy – Waterdecals

Shiny Silver – Halve maantjes

Wet ’n Wild – Pink Shizzle

Appeltjes nagels

Ik hoop dat jullie dit overzichtje leuk vinden en er misschien nog wat inspiratie uit kunnen halen!

  • Welke nailart is jouw favoriet?
  • Waar zou jij absoluut nooit mee gaan lopen?
  • Wat zou je graag nog willen zien?

0 gedachten over “17x Nailart op een rijtje

  1. Erg leuke creaties heb je gemaakt zeg afgelopen tijd! Wet ’n Wild Pink Shizzle met de glitters op 1 nagel vind ik nog steeds het leukst. Ook de roze nagels met het zilveren strikje erop is cuteee

    Like

  2. Echt super leuk dat je alles zo op een rijtje hebt gezet. Ik heb meteen weer inspirartie, die paarse met glittertjes vind ik zooo leuk :). Ik had trouwens ook bij de winactie gezet dat ik een overzichtje leuk vind, hihi. Ik vind je blog echt super leuk.

    XX

    Like

Geef een reactie

