Overige onderwerpen

Winactie #04 – Win een compleet setje kleurlenzen

Alweer bijna de laatste winactie (morgen komt er nog ééntje) en dan is het feest weer voorbij! Vandaag maak je kans op 1 van de 2 complete setjes kleurlenzen naar jouw keus van Eyebeauty. Heb je het altijd al eens willen proberen, ben je benieuwd hoe je eruit ziet met een paar blauwe kijkers of misschien wel paars! Doe dan gezellig mee met deze winactie en win een paar naar keuze… Bekijk hier mijn artikel over de kleurlenzen nog even als je nieuwsgierig bent geworden 🙂

Dit kunnen 2 dames (of heren natuurlijk!) winnen:

  • Een setje kleurlenzen naar keuze
  • Een handig gouden bewaardoosje inclusief pincetje
  • Max OptiFresh lenzenvloeistof

Wat moet je doen?

  • Volg mij ‘ergens’ (Facebook, YouTube, Bloglovin, Twitter of Google Friends Connect)
  • Kijk op Eyebeauty en vertel me in de comments welke kleurlenzen je graag zou willen winnen en waarom (voor een feestje? Just for fun? Gewoon nieuwsgierig hoe het zou staan? Of iets anders misschien?)

Dit màg je doen (en vind ik héél lief)

  • Volg mij op Bloglovin en ‘Like’ dit berichtje
  • Zet het volgende berichtje (of iets in die richting) op Twitter:
Hoera! #Beautypolish is jarig! Win één van de twee setjes met kleurlenzen incl. vloeistof en gouden doosje!
Deze winactie loopt t/m zondag 18 september en sluit om 23:59 uur.
Bedankt Mirna en Eyebeauty voor het beschikbaar stellen van deze mooie prijs!
0 gedachten over “Winactie #04 – Win een compleet setje kleurlenzen

  1. Vette winactie! Toen mijn haar nog rood was, wilde ik zo graag kleurlenzen! Gewoon een mooie felgroene kleur, zodat het contrast superscherp was. Gawd, dat zou echt mooi zijn geweest. :’) Nu ben ik weer blond, blauwe ogen, maar zou ik nog steeds lenzen willen, gewoon in een felle blauw of iets, sowieso is het leuk om lenzen te dragen met looks ect. 🙂

    Like

  2. Wauw, hele vette winactie!

    Ik heb altijd al groene lenzen willen proberen, omdat ik denk dat dat wel mooi staat bij mijn getinte huid. Ik denk dat blauw er wel een beetje nep uitziet, dus daarom wil ik wel een keer kijken hoe dat staat :).

    Ik zou dan wel graag de basic groene lenzen willen,

    x jennii

    Like

  3. Ik volg je al een tijdje op twitter en ik houd je site natuurlijk ook in de gate. Ik vind dat je altijd leuke post hebt. En ik probeer altijd zoiets ook te doen.

    Ik zou graag de Mad Hatter Crazy kleurlenzen willen en dan vooral omdat ik een aparte groene kleur ogen wil. Ik heb nu bruine ogen van mezelf. Het is natuurlijk ook leuk voor carnaval, waar ik ze dan zeker weten in zou doen. Maar de reacties van de mensen om mijn heen zou ik ook wel willen weten. Als ze mij met Mad Hatter Crazy kleurlenzen zien. Ook wil ik deze kleurlenzen, omdat ik groene ogen gewoon heel mooi vind!

    xxx Tasmara

    Like

  4. Aah wat een geweldige winactie!
    Ik doe mee:) ik volg je op bloglovin en heb dit bericht geliked.
    Ik zou graag de kleurlenzen fusion groen/geel willen winnen.
    Waarom?
    Omdat ik heel erg benieuwd ben hoe groen/gele ogen mij staan. En ik ben benieuwd of het mensen zou opvallen.
    Liefs

    Like

  5. Wauw, dit is echt gaaf!

    Ik zou graag kleurlenzen willen winnen omdat ik de laatste tijd wat met make-up experimenteer; ik wil weer iets nieuws in m’n gezicht. Maar kleurlenzen is natuurlijk ook een hele goede optie! Ik zou ze gewoon op een random maandag in doen, kijken of iemand het ziet. 😉

    Het liefst zou ik de Big Eye Paars Phantasee lenzen winnen! Lekker apart.

    ik volg je via GFC (hetiskleinenhetblogt) en heb je geliked op Bloglovin, waar ik je ook volg.

    http://www.hetiskleinenhetblogt.blogspot.com

    Like

  6. Ooh dit is zoo leuk. Ik volg jevia Bloglovin. Zelf ben ik erg fan van Twilight dus het lijkt me super leuk om rode lenzen te hebben. Omdat de vampiers dat ook hebben 😀 Zoals de Twilight Volturi Vampier of Vampier Crazy Kleurlenzen.

    Like

  7. Ik zou gaan voor de Blauwe mist extreme. Ik heb van mijzelf al wel blauw/grijze ogen maar die springen er niet uit. Dus ik zou graag eens echt helderblauwe ogen willen hebben. Volgens mij krijg je er spontaan een frisse en lieve uitstraling door.

    Like

  8. Wat een ubergave winactie! Ik wil al jaren kleurlenzen uitproberen, gewoon om eens te kijken ho het is zonder mijn saaie bruine ogen. Ik zou persoonlijk gaan voor de big eyes lezen, gewoon omdat die vaak erg schattig staan. De kleur ben ik niet helemaal uit. Ik twijfel tussen de blauwe Big Eye Phantasee en de Big Eye Phantasee met de zwarte ring. De blauwe zullen alligt veel draagbaarder zijn, maar die zwarte zien er zo cool en mysterieus uit. En ik hou er van om af en toe eens lekker gek te doen en te experimenteren met mn haarkleur, dus waarom niet mijn oogkleur? http://twitter.com/#!/NakedNena/status/110487110812844032
    Verder volg ik je via GFC (Nana.) en bloglovin (:

    Like

  9. echt leuk dit! ik zou dan de honey bruin nemen (donker bruin) omdat ik eigenlijk best benieuwd ben hoe ik eruit zie met hele diep donkerbruine ogen vind dat zelf altijd zo mooi haha, volg je via bloglovin en zal je ook ff op gfc toevoegen 😀

    Like

  10. Wat een gave winactie! Ik wil ook graag meedoen en ik volg je op bloglovin. Als ik zou winnen zou ik graag de Bruine Diva Phantasee Kleurlenzen willen winnen.
    http://www.eyebeauty.nl/bruine-diva-phantasee-kleurlenzen.html

    Waarom? Ik heb blauwe ogen en blond haar, wat op zich nogal standaard is. Mijn vriend zegt voor de grap wel eens, om me te versieren, dat ik van die mooie bruine ogen heb. Dus nu wil ik hem eens flink voor de gek houden en bruine lenzen nemen. Dan heb ik écht bruine ogen. Bovendien vind ik meiden met bruine ogen en blond haar echt uniek en mooi. En ik zou het een leuke toevoeging vinden aan mijn fotoshoots.

    Like

  11. Gefeliciteerd!
    Ik doe alleen met deze actie mee,
    omdat ik echt voor de kleurlenzen wil gaan.

    Why ?
    Wil al zo lang donkere ogen!
    (heb zelf lichtgroene)

    de 3-Tone Bruin Kleurlenzen zou me erg mooi staan!

    Niet om dagelijks te gebruiken, maar wel om af te wisselen.
    Het zou me echt wel goed staan met mijn donkerbruine haren,
    dan krijg je automatisch zo’n mysterieuse look.

    https://twitter.com/#!/xNadiaBbii/status/110786283772706816
    mijn tweet

    ik volg ook nog via bloglovin & geliked natuurlijk

    Doe zo verder met de site!

    xxx Nadia

    Like

  12. Wat een leuke actie weer 🙂 Ik heb echt al vaak naar dit soort lenzen zittenn kijken! Ik zou heel graag de Big Eyes Party Groen Kleurlenzen willen proberen, ik heb van mezelf hazelkleurige ogen, maar soms lijkt het me wel mooi om het groen er net een beetje meer uit te laten springen! En om mijn lief helemaal te betoveren met mijn nieuwe zwoele oogopslag natuurlijk 🙂
    Ik heb je geliked op Bloglovin’, volg je ook op Facebook en heb getweet: http://twitter.com/#!/DalaLuz/status/110842925486837761

    Like

  13. Allereerst natuurlijk; GEFELICITEERD! 😀

    Ik heb alles gedaan & ik zou graag Blauwe mist Extreme willen winnen.

    Dit omdat ik blond haar heb en groene ogen. Tuurlijk, ik vind dit op zich wel heel mooi enzo.. maar mij lijkt het ook leuk om te laten zien hoe blauw mij staat. Ik hoop eerlijk gezegd dat ik dan een iets lievere uitstraling krijg, omdat ik (mede door mijn wenkbrauwen) vaak ‘streng’ overkom. Terwijl ik dat helemaal niet ben. En dat is echt vervelend. 😦 Maar goed, heel veel succes allemaal! 🙂

    xx

    Like

  14. Ik volg je op bloglovin’
    Ik heb je bericht geliked
    En ik zou graag Blauwe Mist Extreme Kleurlenzen een keer willen proberen, waarom? ik heb nu bruin/groene ogen en ben wel benieuwd hoe blauw/ felblauw bij mij zal staan en ik zal eens bepaalde oogschaduwlooks kunnen maken die me normaal niet zo mooi staan!

    Like

  15. leuke winactie 😀 Ik volg je met twitter en heb getweet http://twitter.com/#!/Sisier/status/111581091651002368 en ook met bloglovin en heb natuurlijk ook even geliked.

    Ik heb eigenlijk altijd al echt blauwe ogen gewild, nu heb ik een beetje groen/grijzige kleur, niet echt een naam aan te geven wat voor kleur het nou is. Heeel soms met bepaald licht lijken ze al wat meer blauw en dan denk ik oohhhh waarom zijn ze niet echt BLAUW. De Glamour Aqua lenzen vind ik er erg mooi uit zien, ook bij jouw vriendin 🙂

    Like

  16. Ik doe mee, super leuke winactie! Ik volg je met GFC en bloglovin’!
    Ik zou graag de blauwe mist extreme kleurlenzen willen, ik heb al van mezelf blauwe ogen, maar het lijkt me echt super gaaf om écht blauwe ogen te hebben. mijn broertje wil ook echt al heel lang een keer zulke lenzen proberen dus ik kan hem er ook heel blij mee maken denk ik 🙂

    Like

  17. Wat super leuk! Ik heb zelf echt knalblauwe ogen, maar ik zou wel eens willen weten hoe ik eruit zie met bruine ogen! Daarom zou ik kiezen voor: Big Eyes Honing Bruin Kleurlenzen.

    Ik volg je via bloglovin’!

    Succes iedereen!

    xxx

    Like

  18. Binnenkort vieren mijn schoonouders hun 25jarig huwelijk. Het thema? 70’s & 80’s. Wat er perfect bij zou zijn: de Glimmer Zilver kleurlenzen. Lekker disco, van die glitter ogen! Kijk mijn eigen oogkleur vind ik mooi. Ik heb groen/grijs/blauwe ogen (net hoe het licht valt) maar erg disco is het niet! Met de glitter lenzen ben ik helemaal in het thema!

    Like

  19. Ik heb binnenkort een feestje met als thema ‘a hint of pink’.. Nu kan ik wel weer die saaie roze bloem in mijn haar stoppen, maar ik wil stiekem iets gavers!

    Dus ik ga voor de Roze UV Glow Extreme Kleurlenzen, ik weet nu al dat ik ze voor Haloween ook weer ga gebruiken. Dus het blijft echt niet bij één dag, want wie weet wat er nog volgt..

    Ik volg je via twitter, GFC, facebook, youtube, enz enz 😉
    Oja, en op Bloglovin’ waar ik dit artikel dus ook heb geliked!

    En ik heb ook getweet vanaf _Lembasbread_
    http://twitter.com/#!/_Lembasbread_/status/112968460031627266

    Liefs!
    Janneke

    Like

  20. De twilight extreme lenzen zien er zoooo awesome uit !!! De reden waarom ik deze graag wil is omdat vele mensen zeggen moest ik bruine ogen hebben (nu groen) ik armeens zou lijken, en dat zou ik heel graag willen !!! Kzou er ooit wel eens op reis willen naartoe gaan. Ik vind die twilight lenzen zo een extra touch geven aan ‘bruine’ ogen, i love them :p.
    Ook wil ik ng ff zeggen, je hair extensions site is echt de max. Vnaf mijn haar trug de normale kleur heeft zal ik mezelf eens extensions aanschaffen. Ik zal wel eerst een foto moeten sturen dan vn mijn haar, want ik weet totaaal niet welke extensions er et best bij passen hi :p. Super sites!

    Like

  21. Wow die chaostar lenzen passen mooi bij mijn huis… ben benieuwd of ze ook in mijn ogen zouden staan. Heerlijk ff iedereen aan het schrikken maken, past wel bij me.

    Echt een leuke site!

    Groetjes,
    Dees

    Like

  22. Superleuk! Ik volg je op Bloglovin en twitter en heb dit bericht geliked!
    Ik zou weleens willen proberen hoe een andere kleur ogen mij staat en ik zou willen kijken hoelang het duurt voordat de mensen in mijn klas in de gaten hebben dat ik een andere kleur ogen heb! 😀
    Ik zou graag deze kleur willen winnen: Glamour Aqua Kleurlenzen
    xxies

    Like

  23. Ik doe mee! : ) Ik volg je via bloglovin! Ik zou graag het pakketje Big Eye Paars Phantasee willen winnen. Ik heb namelijk best kleine ogen, en hoop dat ze hierdoor wat groter lijken! : )

    Like

Geef een reactie

