Overige onderwerpen

Handig – Markeer je palettes met nagellak!

Hierboven zie je mijn lade met palettes en links zie je mijn 5 Sleek paletjes (sorry voor de vingerafdrukken overal haha). Deze waren eerst onmogelijk om uit elkaar te houden, maar door een geweldige tip die ik zag op BeautyBeforBreakfast (super leuke blog trouwens!) weet ik nu precies welk Sleek paletje ik te pakken heb!

Je zoekt gewoon wat kleurtjes nagellak uit die lijken op de kleuren op het palette en door druppeltjes op de ‘rug’ van het palette te laten vallen en goed te laten drogen) kun je ze makkelijk uit elkaar houden! Erg simpel, maar je moet er maar opkomen ๐Ÿ™‚

Het ziet er nog gezellig uit ook… Ik merk nu dat ik mijn Sleek doosjes ’s ochtends weer wat vaker pak, gewoon omdat ik ze niet allemaal open hoef te maken voordat ik weet welke ik te pakken heb.

Hierboven zie je gelijk mijn verzameling van Sleek paletjes, ik ben er dol op! Van de bovenste 4 heb ik ook een artikeltje en uitgebreide swatches gemaakt, je vindt ze makkelijk als je de naam in het zoekvakje in mijn sidebar tikt.

Wat is jouw favoriete Sleek palette?
Hoe markeer jij jouw make-up?

0 gedachten over “Handig – Markeer je palettes met nagellak!

  1. Oh, das zeker een slim idee!
    Sleek Paraquaya is mijn favoriete palette.
    De oh-so-special heb ik nog niet en wil ik eigenlijk ook nog wel graag hebben, maar daar ben ik misschien al wel te laat voor.

    Like

  2. Wel leuk bedacht ๐Ÿ™‚

    Maar, achterop staat toch welk palette het is? Ik heb er een stuk of 8 naast elkaar in mn la staan, zo half schuin. En als ik er eentje moet hebben dan kiep ik ze gewoon een voor een de andere kant op zodat ik zie hoe ze heten ๐Ÿ˜‰

    Like

Geef een reactie

