Nailpolish & Nailart·Winacties

Winactie #03 – Win een Trind Color Repair setje

Vandaag is winactie #03 alweer aan de beurt, een hele fijne winactie… Je kunt namelijk één van de 4 Trind setjes winnen! Ik geef 4 setjes weg met daarin een de fijne ‘Nail Magic’ vijl en een flesje ‘Color Nail Repair’ (in de kleur Beige ‘links’ of Lilac ‘rechts’). Ik heb natuurlijk al vaker over Trind geschreven en ben er nog steeds erg enthousiast over. Doe dus allemaal weer lekker mee en maak kans op zo’n fijn setje!

Hierboven zie je zo’n flesje Trind Color Nail Repair, dit is mijn eigen flesje in de kleur ‘Pink’. Jullie maken dus kans op de andere 2 kleuren, Beige of Lilac 🙂

Wat moet je doen?

  • Volg mij ‘ergens’ (Facebook, Bloglovin, Twitter of Google Friends Connect)
  • Laat in je comment weten op welk setje je graag kans maakt, op Beige of Lilac
  • Email het antwoord op de volgende vraag naar winactie@beautypolish.nl
Hoe heten mijn 2 poezenbeesten?

Dit màg je doen (en vind ik héél lief)

  • Volg mij op Bloglovin en ‘Like’ dit berichtje
  • Zet het volgende berichtje (of iets in die richting) op Twitter:
Hoera! #Beautypolish is jarig! Win één van de 4 Trind Color Nail Repair setjes 

Deze winactie loopt t/m zaterdag 17 september en sluit om 23:59 uur.
Bedankt Edith voor het beschikbaar stellen van deze mooie prijs!
0 gedachten over “Winactie #03 – Win een Trind Color Repair setje

  1. Súper leuke winactie!
    Ik volg je op twitter, geliked op facebook en bloglovin heb ik ook gevolgd.
    Ik ga Bloglovin zo even liken!
    Ik ga voor het setje met de kleur Lilac!

    Ik heb al een mailtje gestuurd!
    xxx

    Like

  2. Hoi Ilja
    mooie winactie’s heb je weer,het is echt wie jarig is trakteert bij jou.
    Mijn keus valt op het lila setje.
    Volg je overal(ben geen stalker hoor)Twitter facebook bloglovin.

    En we wachten de uitlag af.
    Gr Diana (goudvliegje)

    Like

  3. ik zou graag willen meedoen met deze winactie!
    ik volg je via bloglovin, heb het bericht geliked.
    En zou graag kans willen maken op lilac.
    Ik heb het antwoord op de vraag gemailed.

    groetjes,.
    Tialda

    Like

  4. Hai!,allereerst wat een leuke winactie’s en gefeliciteerd!
    Ik volg je uiteraard al op bloglovin, en ik ga je nu even een email sturen i.v.m de vraag die je stelde die we moeten beantwoorden 🙂
    Uiteraard zal ik deze post ook even ‘liken’
    En verder heb ik geen voorkeur qua kleur voor de nagellak!

    Liefs, Carolien

    Like

  5. heyy,,

    nog gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan, dat er nog veel jaren mogen volgen xD

    ik volg je op bloglovin’ (speciaal voor jouw blog aangemaakt ;))
    en je hebt er weer een like bij ^^

    ik zou graag meedoen voor de lilac set, vooral omdat mijn nagels erg zwak zijn en ik heel erg graag trind zou proberen 😀

    mailtje met het antwoord komt eraan ;p

    Like

  6. Wat leuk! Ik hou van TRIND! Helaas is mijn Nail Repair net stroperig geworden. Tijd voor een nieuw TRIND product! Ik zou het liefste de kleur beige willen winnen (eigenlijk maakt het me niets uit, vind ze beide erg mooi). En natuurlijk volg ik je op twitter en bloglovin (+like). Op Facebook en GFC weet ik eigenlijk niet of ik je volg, zal eens gaan kijken. Je kunt binnen 5 minuten een mailtje in je mailbox ontvangen 🙂

    Like

  7. Leuke winactie! Ik volg je via Twitter en Bloglovin’ (heb dit artikel geliked) en zou graag het setje Beige willen winnen. Ik dacht super trendy te zijn met mijn knalgele OPI nagellakje, maar nu heb ik nagels die een beetje ziek lijken en wel wat Trind colour repair kunnen gebruiken.

    Hier is de link naar mijn tweet:
    http://twitter.com/#!/flutterby271/status/115035671990779904

    Verder is mijn mailtje inmiddels al onderweg! 😉

    Like

Geef een reactie

