Overige onderwerpen·Personal stuff·Winacties

Hoera! Beautypolish.nl is 1 jaar!

Vandaag is het prècies 1 jaar geleden dat mijn aller eerste artikel online verscheen, Beautypolish bestaat dus officieel 1 jaar vandaag! Natuurlijk ga ik dat gezellig met jullie vieren door middel van een aantal mooie winacties, maar ook ga ik nog wat leuke feitjes op een rijtje zetten…

Hoe is het allemaal begonnen?

Voordat ik zelf begon met bloggen, volgde ik al een tijdje een paar grote beautyblogs (Beautygloss, Beautylab, Misslipgloss e.d.). Met veel plezier keek ik elke dag op deze blogs en beleefde thuis veel plezier met mijn make-upjes en nagellakjes…

Toen kwam er een dag dat ze op Lushiousbeauty een soort stagiaire zochten! Deze mocht 3 maanden lang producten testen voor de website en daar zelf reviews over schrijven, met kans op een vast plekje binnen de blog. Dit leek mij toen der tijd ge-wel-dig en ik meldde mij aan. Uiteindelijk kreeg ik bericht dat een ander meisje was uitgekozen en dit maakte mij héél erg verdrietig.

Omdat ik zo verdrietig werd kwam ik erachter dat dit toch wel iets was wat ik héél graag wilde doen… De volgende dag ben ik mijn eigen blog gestart en kwam het eerste artikel online op www.beauty-polish.blogspot.com (mijn oude blogje)!

 

Feitjes met cijfers:

  • Dit is artikel #368
  • Er staan 12.530 comments onder al deze artikelen
  • Op zaterdag 1 januari 2011 stapte ik over van blogspot.com naar .nl
  • Ik heb 20 winacties gehouden afgelopen jaar
  • Nu bekijken er dagelijks zo’n 1.100 unieke bezoekers mijn blog
  • Via Bloglovin zijn er 785 mensen die mij volgen en via Google Friend Connect 247
  • Ik ga om dit te vieren 5 toffe winacties houden in 5 dagen!
Ik vind het elke dag nog steeds super leuk om aan Beautypolish te werken en doe dit ook met heel veel liefde en plezier. Er komt een hoop bij kijken, maar ik krijg er ook heel veel leuks voor terug! Ik heb veel leuke contacten opgedaan en ik kan zelfs zeggen dat ik vriendinnetjes ben met een paar lieve collegabloggers… Jullie laten elke dag heel veel leuke berichtjes achter die vaak een glimlach op mijn gezicht toveren.
Ik wil jullie bedanken voor het afgelopen jaar! Oude volgers, nieuwe volgers en ook jullie lurkers 😉 !! Op naar het 2e jaar Beautypolish.nl en alles wat dat gaat brengen!
Vandaag t/m maandag komt er dus elke dag (om 10:00 uur) een winactie online, 5 in totaal… Naast de winactie komt er ook nog een gewoon artikel online, dus 5 dagen lang dubbel pret ;-)!
0 gedachten over “Hoera! Beautypolish.nl is 1 jaar!

  1. Hartstikke goed dat je de stap gezet hebt om zelf te starten na je teleurstelling op lushious beauty. Dit was absoluut een goede keus, sinds ik op je blog terecht gekomen ben ben ik al blijven plakken ! 🙂

    Like

  2. Gefeliciteerd meid, vanaf dag 1 vond ik jou blog al erg leuk en dit is met de tijd alleen nog maar meer geworden, je schrijft enorm leuk, bent positief en bent ook heel lief voor je bezoeksters door constant winacties te doen. Ga zo door meid!

    Like

Geef een reactie

