Overige onderwerpen

2x Eye Of The Day – MAC & UD Naked

Vandaag heb ik 2 simpele ooglooks voor jullie, eentje met het Naked palette van Urban Decay en eentje met de Mythical mono van MAC. De looks zijn iets anders dan ik normaal draag, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

  • Urban Decay Naked palette ‘Half baked’ (binnenste ooghoek), ‘Darkhorse’ (crease en buitenste v-hoek) en ‘Virgin’ (highlighter onder wenkbrauw)
  • Benefit They’re Real! mascara
  • Rimmel vloeibare zwarte eyeliner
  • Pupa zwart oogpotloodje

  • MAC Mythical oogschaduw (crease, buitenste v-hoek en onder mijn wimpers)
  • Urban Decay Naked palette ‘Sin’ (over mijn bewegend ooglid en binnenste ooghoek)
  • Benefit They’re Real! Mascara
  • Rimmel vloeibare zwarte eyeliner
  • Pupa zwart oogpotloodje
Wat vind jij van deze ooglooks?
Hoe zou jij Mythical van MAC combineren?!
0 gedachten over “2x Eye Of The Day – MAC & UD Naked

  1. Ik vind de foto’s erg mooi, erg scherp en duidelijke kleuren. De looks vind ik leuk, niet te wild en toch zeker niet te saai, eyeliner is ook mooi aangebracht. Voor wie niet het naked palette heeft was het misschien wel leuk geweest als je ook de kleur virgin had laten zien op de foto.

    Like

  2. Vooral de eerste look vind ik prachtig, heb zoiets ook nog nooit ergens gezien volgens mij. Ik ben niet zin fan van roze oogschaduw, maar het staat wel mooi bij je ogen. Maar de mascara vind ik persoon kijk horror. Weet niet of je deze aan het testen ben voor een review ofzo, maar normaal heb je betere op 🙂

    Like

  3. Mooie looks, goed draagbaar ook. Vind de 2e het mooist, lekker rustig, Had niet verwacht dat die kleur oogschaduw zo mooi kon staan (vond het kleurtje in het doosje veel heftiger lijken dan ie is).

    Like

  4. Zo’n fijn palette he, dat Naked palette! 🙂 Ik heb wel een vraagje; hoe vind jij die kwast die erbij zit? Ik krijg er echt geen kleur mee op mijn ooglid! Hij pakt de oogschaduw wel maar geeft niks af lijkt het…Doe ik iets fout of ligt het aan die kwast? 😉

    Like

  5. die ooglooks staan je erg leuk moet je vaker dragen 😀

    en dat palette van urban decay wil ik zo graag maarjaa no money no urban decay ! whahahaha sparen en kijken wanner ik weer naar londen ga XD

    groetjes en nogmaals die ooglooks love it !

    Like

Geef een reactie

