Nailpolish & Nailart·Test & Review

PUPA Folk Waves – Foto’s, Swatches en Ooglook

 

Ik werd helemaal vrolijk toen ik deze persfoto in mijn inbox vond! Het is de campagne foto van de nieuwe trend collectie van PUPA, genaamd Folk Waves. De zomer is bijna voorbij en de herfstcollecties staan alweer voor de deur… Door het druilerige weer ben ik al helemaal in de herfststemming, dus kom maar op met die mooie warme kleuren!

Ik laat een aantal producten uit deze nieuwe trend collectie zien,en heb ook een simpele ooglook gemaakt met 2 van de kleuren oogschaduw, kijk snel verder.

 

“Van Peru tot aan de Russische steppen met een vleugje jaren 70; welkom in de wereld van folk gemixt met sensualiteit, ongetemde passie, hippie stijl en grafische kleuren. Het gelaat is natuurlijk, mat en stralend. Parelachtige en satijnen kleuren geven de ogen intense kleuren voor een hypnotische en magnetische make-up die compleet gemaakt wordt door de glans van de eyeliner. De lippen zijn gehuld in nude kleuren verrijkt met gouden parels voor een delicaat en een geraffineerd effect. De nagels zijn elegant getint met oranje, aubergine en blauw.”

Mijn ogen worden vooral naar die prachtige blush getrokken, wat een beauty!! Maar laten we even naar een aantal producten uit deze collectie gaan kijken. Ik heb 2 verschillende doosjes oogschaduw, een oogpotloodje en een nagellakje om te laten zien, hieronder zie je de swatches.
02 Dark Brown – Pearl effect baked eyeshadow
302 Aubergine – Satin effect baked eyeshadow
Droge swatches Aubergine (boven) en Dark Brown (onder)_
Natuurlijk kon ik het niet laten om de oogschaduw te proberen en heb er een simpele ooglook mee gamaakt. Aubergine heb ik vochtig aangebracht over mijn bewegende ooglid en onder mijn onderste wimperrand en Dark Brown vind je terug in mijn crease, ik heb hem naar boven toe geblendt.
.
Dark Brown heeft een hele mooie shimmer in zich en Aubergine is vooral nat héél mooi! Als je hem droog aanbrengt kun je er een heel subtiele look mee maken, eenmaal nat gemaakt (met een beetje Fix+ van MAC bijvoorbeeld) zijn de kleuren veel knallender!
.
De prijs van de oogschaduw is €15,50
Er is ook een oogpotlood in dezelfe mooie paarse kleur, deze heet ook #302 Aubergine. Het is een lekker zacht potlood met een mooie glans en metallic finish. Ik schreef eerder al eens iets over de oogpotloden van Pupa, ik vind ze heerlijk in gebruik! Ze zijn makkelijk te blenden en eenmaal opgedroogd zijn ze super longlasting…
.
De prijs is €12,95
Een van de 3 nagellakjes van deze collectie is deze #719 Teal Blue, een mooie blauwe kleur. Niet mega bijzonder, maar wel erg mooi! Deze komt binnenkort nog voorbij in een Nail Of The Day…
.
De prijs van de nagellakjes €6,95
.

Info

.
Op de website van Pupa kun je alle producten bekijken en hier vind je alle verkooppunten bij jou in de buurt. De Folk Waves collectie is vanaf eind augustus te koop en is een Limited Edition, dus op is opperdepop!
.
Ik ga nog even verder kwijlen naar die prachtige blush!
Wat is jouw favoriete item uit deze collectie?
0 gedachten over “PUPA Folk Waves – Foto’s, Swatches en Ooglook

  1. Die Blush!
    Die zit naar mij te knipogen vanaf de foto!! *.*
    Mooi!!

    Oogschaduws zijn echt najaars kleurtjes, ben er niet echt uit wat ik er van vind.. Maar de look staat je goed. 😉

    xxx

    Like

Geef een reactie

