Overige onderwerpen

Kleurlenzen – Sexy Browns & Glamour Blue

Een poosje terug kreeg ik een gezellig berichtje met de vraag of ik het leuk zou vinden om een keer kleurlenzen te proberen. Natuurlijk leek mij dit erg leuk, maar tegelijkertijd ook erg spannend aangezien ik nog nooit lenzen in mijn ogen heb gehad. Twee dagen later kwam de postbode het pakje brengen en ging ik aan de slag!

Een uur later zat ik nog met mijn lens op mijn vinger en zat deze niet in mijn oog… Ik kreeg het gewoon niet voor elkaar! Elke keer als het randje van de lens mijn oog maar raakte ging ik heel hard knipperen en zat de lens weer ergens aan de spiegel geplakt. Nu ben ik ook echt een muts als het op mijn ogen aankomt, ik kan ook niet gewoon met mijn vinger een haartje uit mijn oog halen en oogdruppels zijn ook een ramp.

Natuurlijk wilde ik jullie de kleurlenzen wel graag laten zien en gisteren kwam de oplossing binnenwandelen! Mijn vriendinnetje Madelon kwam gisteren bij mij logeren en bood zich vrijwillig aan als lenzenmodel.

Bekijk hieronder alle foto’s 🙂

Hierboven zie je het complete setje

  • Het doosje met de kleurlenzen €23,95 per setje
  • Max OptiFresh lenzenvloeistof incl. lenzendoosje €4,95
  • Gouden bewaardoosje gratis bij een paar Stars&Jewel lenzen
In het gouden doostje zit een geel lenzendoosje, een pincetje en een spiegeltje. Erg handig voor onderweg!
En zo ziet mijn vriendin Madelon er normaal uit, ze heeft bruin/groene ogen. Ze draagt zelf ook lenzen, dus voor haar was het een piece of cake!

En hieronder heeft ze de Glamour Aqua lenzen in gedaan… Wat een verschil!!

Hieronder zie je nog een close-up van de 4 paar verschillende kleurlenzen.

 Madelon haar eigen oogkleur

Glamour Honey

Sexy Brown

Glamour Aqua

Glamour Blue

Conclusie

Madelon: “De lenzen zijn soepel en gaan makkelijk in, ze zijn wel ietsjes dikker dan mijn eigen lenzen”

De lenzen zien er van een afstandje (vanaf 1 meter) heel realistisch uit, maar van dichtbij is het een heel apart gezicht. Je ziet natuurlijk van dichtbij heel goed dat het lenzen zijn, maar het is zeker leuk voor een feestje of een avondje uit!

Na opening kun je de lenzen trouwens 3 maanden dragen (ze hebben ook jaarlenzen), je hebt al een setje vanaf €17,95 en de verzendkosten zijn €2,95. Bekijk hier de website.

0 gedachten over “Kleurlenzen – Sexy Browns & Glamour Blue

Geef een reactie

