Nailpolish & Nailart

Filmpje ‘Marble Nails’ – Tutorial

Jaja, ik ben weer een het ‘knutselen’ geweest… Ik heb voor het eerst in mijn leven Marble Nails gemaakt! Vorige week kreeg ik een mailtje of het mij leuk leek om 3 speciale Marble Nails nagellakjes te proberen en dat vond ik eigenlijk wel spannend. Ik had wel eerder foto’s van deze soort nailart gezien, maar ik was er zelf nog niet in geslaagd het na te maken.

Hierboven zie je een foto van mijn aller eerste poging en ik vind het nog best oké gelukt eigenlijk! Natuurlijk heb ik er een filmpje van gemaakt waarin ik laat zien hoe ik mijn Marble Nails heb gemaakt. In het filmpje is het slechts poging 2, dus dat laat toch wel zien dat het niet zo moeilijk is als het misschien lijkt.

Veel plezier met kijken!

 

Kun je het filmpje niet zien, klik dan hier!

De kleine flesjes nagellak voor watermarbelen komen uit deze webshop (onder het kopje watermarbeling), zijn verkrijgbaar in 29 kleuren en kosten €1,95 per stuk.

Wat vind jij van mijn Marble Nails?
Ga je zelf ook een poging wagen?

0 gedachten over “Filmpje ‘Marble Nails’ – Tutorial

Geef een reactie

