Personal stuff

Inspiratie foto’s – Ooglooks #01

Tijdens mijn dagelijkse Bloglovin rondje kwam ik een hele mooie ooglook tegen van Lisanne op Bloggin Beauties. Ze verwees daarin naar de blog Bows and Curtseys en daar staan héle mooie en bijzondere ooglooks op! Ik heb de mooiste en meest bijzondere looks opgeslagen in mijn ‘Inspiratie’ mapje op mijn laptop en vind ze het delen waard…

Een poos geleden schreef ik trouwens dat vrijdag mijn blog-vrije dag zou zijn, maar deze zomervakantie heb ik eigenlijk elke vrijdag wel iets online gezet. Ik zit eraan te denken om vrijdags wel gewoon dingen te blijven posten, dingen als: inspiratie foto’s, tags, twitpics of andere persoonlijke stukjes.

Bows and Curtseys is trouwens de blog van de mooie Ronnie en ze maakt prachtige looks! Niet allemaal even draagbaar, maar ze is echt ‘The queen of blending’!

Haal jij wel eens inspiratie uit foto’s die je op internet tegenkomt? Ik vind het ook gewoon heerlijk om mooie foto’s te bekijken… Van make-up, nailart, natuur, beestjes, cupcakes en andere leuke dingen!

Vinden jullie zo’n inspiratie artikel leuk om te zien?

0 gedachten over “Inspiratie foto’s – Ooglooks #01

  1. WOW! Omg. I really don’t know what to say but THANK YOU SO MUCH!! I am so very flattered and humbled by all these kind words. I’m so happy that so many of you enjoy my work. It’s something that I put a lot of effort and time into, so seeing so much positive feedback is really great. Thanks again! ❤

    Like

Geef een reactie

