Shopaholic Shoplogs

Shoplog: foto’s & swatches Inglot, MAC en Make-up Store

‘Een shoplog?? Jij was toch op een make-up No-Buy?!’ hoor ik je denken… Ja dat klopt (en het gaat nog steeds goed) maar deze beautyaankooptjes deed ik al een poosje terug. Samen met Marjolein ben ik naar Amsterdam afgereisd en hebben we een bezoekje gebracht aan de Inglot, de MAC Pro Store en de Make-up Store.

Ik heb aardig wat mooie dingen gekocht en mijn centjes waren aan het einde van die dag ook opperdepop! Het was een super gezellig dag, lees hier het uitgebreide verslag van Marjolein <- leuk! (zie hier ook wat meer foto’s van de dag zelf)

 Inglot

Als eerste zijn we naar de Inglot winkel gegaan en daar zijn we vervolgens een uur binnen geweest! Hierboven zie je het resultaat van wat losse pigmenten, eyeliners en wat lipproducten. Ik heb mijn handen een keer of 4 helemaal weer schoon moeten maken…

Natuurlijk ging ik weg met een freedom palette, eentje met 4 kleurtjes. Na lang twijffelen zijn het deze kleurtjes geworden… (de nummers weet ik nu even niet, die staan namelijk onder op de pans. Die kun je uit het doosje halen met een sterke magneet, maar die heb ik nu even niet bij de hand)

Voor een doosje met 4 kleuren betaal je €26,- (2,7 gram per oogschaduw)

Ook bij de losse pigmentjes stond ik te kwijlen, daar zaten echt hele mooie kleuren tussen. Ik heb er uiteindelijk één meegenomen, de kleur #22. Het is een prachtige cominatie van paars/goud en deze losse pigmenten kosten €14,-

Bij het losse pigment kocht ik ook nog de oogschaduwbasis omdat hij in de winkel heel fijn aanvoelde. Eenmaal thuis had ik hier wel een beetje spijt van, ik had liever nog een mooi pigment meegenomen in plaats van een oogschaduwbasis (ik heb immers mijn super fijne Paint Pots van MAC en de Urban Decay PP)

Deze basis kost €10,-

Ook heel gaaf waren de vloeibare glitter eyeliners! Ik heb ze allemaal geswatched en deze is het uiteindelijk geworden, een beige/zilverachtige kleur #35.

Deze eyeliners kosten dacht ik €11,- (ik heb de bon niet meer)

Make-up Store

Bij Make-up store kocht ik eigenlijk alleen een nagellakje, deze viel mij op door z’n mooie glans. Verder werd ik eigenlijk niet echt aangetrokken tot andere producten, behalve de losse bodyglitters dan (maar die mag je helaas niet op je ogen aanbrengen, dus dat was einde verhaal)

Ik kocht het lakje ‘Victoria‘ en de nagellak bij Make-up Store kost €14,- (wederom had ik hier achteraf liever nog een Inglot pigment van gekocht, maar ik wist ook niet van te voren dat ze zo geweldig mooi zouden zijn!)

MAC Pro Store

In de MAC winkel stuitte ik gelijk op de prachtige Semi Precious collectie, die naar mijn verbazing nog aardig compleet was op het display. Toen ik zag dat ze de Rose Quartz Mineralize Skinfinish zag liggen moést ik hem natuurlijk hebben, want hij is ZO mooi! Ook lagen de MAC mini’s er en nam ik een kleintje van de Fix+ spray mee. Ik vind vooral de kleine verpakking erg handig voor in mijn tas/make-up tasje en je kunt hem ook weer bijvullen… (dat heeft de verkoper even live gecheckt in de winkel)

Rose Quartz Mineralize Skinfinish €27,50

Travelsize Fix+ €9,50

Zoals je kunt zien ben ik voorlopig wel even voorzien van mooie make-upjes, dus dat maakt mijn No-Buy weer ietsje makkelijker.

Zie je hierboven nu een product waar je dolgraag een uitgebreide review of een make-up look mee wilt zien, laat het dan vooral even weten bij de comments! Ik ga sowieso nog een look maken met het Inglot pigment in combinatie met de eyeliner en nog een aparte look met het Freedom paletje.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn aankoopjes vinden!
Wat is jouw mooiste beauty aankoop geweest van de afgelopen tijd?

0 gedachten over “Shoplog: foto’s & swatches Inglot, MAC en Make-up Store

Geef een reactie

