Overige onderwerpen

Smudged lips met Bourjois

Toen ik het persbericht van de nieuwe Bourjois collectie aan het doorlezen was, viel mijn oog op iets bijzondes… Smudged lipstick! Ik heb het eigenlijk nog niet eerder gezien, maar het schijnt al regelmatig op The Catwalk gespot te zijn (maar aangezien ik soms onder een steen woon, mis ik nogal eens wat!)

Er stond een duidelijke beschrijving bij en in het perspakketje zat ook nog een ‘speciaal’ kwastje, dus natuurlijk heb ik ‘The Soft-edged Lips’ geprobeerd! Kijk verder voor een korte uitleg en meer foto’s…

De ‘Applicateur pro double embout’ (€9,90) vervaagt de lipstick naar buiten toe uit. Breng de lipstick alleen op het midden van de lippen aan en vervaag naar buiten. Wat ik zelf wel erg grappig vond is dat op de plastic verpakking van dit kwastje gewoon een oog stond afgedrukt, het is natuurlijk een heel fijn kwastje voor je dagelijkse oogmake-up…

Hier heb ik de lipstick alleen op het midden van mijn lippen aangebracht, wat een raar gezicht! Ik heb trouwens gebruik gemaakt van de Bourjois Fuchsia Cosmopolite waar ik eerder vandaag over schreef.

En met het kwastje (de zachte haartjes) vervaag je het rustig naar buiten toe. Zo krijg je een soort Ombre effect, heel apart! Zo pakt de kleur toch wel héél anders uit, veel lichter…

En zo ziet de lipstick er normaal uit, gewoon volledig aangebracht.

Wat vind jij van de Smudged lips?
Zou jij het dragen of ga je toch liever voor de volledig gekleurde lippies?

 

0 gedachten over “Smudged lips met Bourjois

  1. Ik vind het een grappig idee, ik vind dat je het prachtig hebt uitgewerkt, maar ik vind het niet echt mooi. Voor mij heeft het net iets teveel het ‘ik heb net aan een rood waterijsje gezogen’ effect haha.
    Trouwens de lipstick zelf over je hele lip vind ik wel prachtig, mooie kleur ❤

    Like

Geef een reactie

