Nailpolish & Nailart

China Glaze – Island Escape ‘Electric Pineapple’

Kort geleden liet ik jullie het mooie groene lakje ‘Cha Cha Cha’ al zien uit de Island Escape collectie. Vandaag staat ‘Electric Pineapple’ op het programma. Electric Pineapple is een bijzonder kleurtje, het zit een beetje tussen kanariegeel en limegroen in… Lekker zomers dus!

Lijk verder voor meer foto’s en informatie ->

Cha Cha Cha / Electric Pineapple

Ook Electric Pineapple is onderdeel van de 6 vrolijke kleurtjes van de Island Escape collectie. Het is een cream nagellakje en bevat dus geen enkele glitter of shimmer.

Hierboven draag ik, zoals eigenlijk altijd, 2 laagjes nagellak. Deze nagellak heeft een cream finish en dekt ook vrijwel netjes in die 2 laagjes. Ik vind het wel een bijzondere kleur, lekker vrolijk… Ik weet alleen nog niet helemaal zeker of ik het mooi vind!

Deze nagellakjes komen van de webshop Nailpolish Fashion en daar kosten de China Glaze lakjes €5,50 per stuk.

Zou jij deze aparte kleur op je nagels dragen?

0 gedachten over “China Glaze – Island Escape ‘Electric Pineapple’

  1. Ik vind de kleur niet mooi, heb er helemaal niets mee.

    De cha cha cha vond ik heel erg leuk, maar bij geel vind ik eigenlijk alleen de pastel tint mooi op de nagels.

    Like

Geef een reactie

