Test & Review

NYX “Mood” lipgloss

Eerder liet ik jullie al 2 andere lipproducten zien van NYX, namelijk de Mega Shine Lipgloss en de Lip Lacquer Pot… Vandaag laat ik een heel leuk product zien, de ‘Mood’ Lip Gloss! Deze lipgloss ziet er bij het aanbrengen gewoon transparant uit, maar veranderd al snel in een mooie roze kleur.

De tekst op de voorkant van de tube:

“Magic lip gloss starts off clear then turns into the most perfect shade of reddish-pink on your lips. It’s a tube of heavenly shiny bliss and your lips couldn’t be any more natural & sexier”

De lipgloss zit in een plastic tube die mooi overloopt in kleur, van wit naar donkerroze (net als op de lippen). Je kunt zachtjes in de tube knijpen en dan komt de lipgloss naar buiten. Ik gebruik bij deze lipgloss toch liever een kwastje omdat hij toch wel veranderd in een aanwezige kleur roze die ook nog in de lippen trekt (als je het er dan naast smeert, staat het niet zo charmant)

NYX Lip Lacquer Coral Licious / NYX Mega Shine Lipgloss in Nude Pink / NYX Mood lipgloss

Hierboven zie je dat de Mood Lipgloss al iets roze is geworden, maar op mijn lippen wordt deze nog vele malen mooier! Hij kleurt namelijk naar de warmte van je lippen en mijn swatcharm was blijkbaar niet erg warm 😉

Kale lippen

Een dun laagje van de Mood Lipgloss

Binnen een paar seconden wordt de transparante lipgloss heel mooi roze… Niet te donker en niet te licht, ik hou ervan! Ook vind ik het erg fijn dat de kleur van de lipgloss blijft zitten, het is een soort lipstain. Dus als de gloss na een poosje van de lippen weg is, zie je wel nog een mooie roze kleur 🙂

De Mood Lipgloss is o.a. bij Boozyshop te koop en kost daar €4,95. De tube bevat trouwens 9 ml aan lipgloss.

Wat vind jij van deze “Mood” Lipgloss?

0 gedachten over “NYX “Mood” lipgloss

Geef een reactie

