Overige onderwerpen

Bruine ooglook met make-up van Beauty UK

Vandaag wil ik jullie een heel mooi en betaalbaar merk laten zien uit Engeland, namelijk Beauty UK Cosmetics. Ik was zoals gewoonlijk weer eens aan het snuffelen op internet tot ik prachtige swatches tegenkwam van de Pearl Eyeliner… Prachtig gekleurde streepjes die ook nog eens mega goed blijven zitten!

Niet veel later lagen deze 2 producten bij mij in de brievenbus en die laat ik natuurlijk even aan jullie zien, hier komen de productfoto’s en swatches.

Hier zie je de baked oogschaduw in het kleurentrio ‘Earth’. Het zijn mooie aardetinten zoals de naam het eigenlijk al doet voorspellen en er zit een mooie glans overheen.

De baked trio’s zijn verkrijgbaar in 6 verschillende soorten en kosten £3,99 (omgerekend €4,50)

Aan de achterkant zit het meest nutteloze kwastje ooit, echt niet bruikbaar voor oogschaduw… Wel jammer, want het had een leuke bijkomstigheid geweest.

Dan komt het mooiste… het pigment is namelijk super! Hierboven zie je slechts 1 veeg oogschaduw, droog én zonder oogschaduwbasis.

Dit is de Pearl eyeliner in de kleur Rich Mahogany. Het is een mooie bruine kleur met een shimmer erin. De Pearl eyeliners zijn verkrijgbaar in 8 prachtige kleuren en kosten £3.49 (omgerekend €3,95) En ik wil ze allemaaaaaal!

Het kwastje is stevig en puntig, wat vele van jullie prettig vinden. Ik zie zelf liever een slap dun kwastje, maar ik begin steeds meer te wennen aan dit soort applicatortjes.

Als de eyeliner eenmaal aangebracht is heb je nog even de tijd om hem bij te werken, maar eenmaal opgedroogd gaat deze nergens meer heen!

Ik heb nog een hele simpele look mee gemaakt. In het echt zijn de kleuren iets warmer, maar door het gebrek aan zonlicht heb ik gebruik gemaakt van mijn daglichtlamp.

De eyeliner is echt super fijn en de oogschaduw is gemakkelijk te blenden. Op de website van Beauty UK vind je nog veel meer leuke producten zoals: losse pigmenten, losse glitters, oogschaduw palettes, nagellak, lipsticks, mooie baked blushes en nepwimpers.

Je kunt gewoon betalen met PayPal en de verzendkosten zijn £4.95 binnen europa (haha omdat de postbode voor zijn lange trip meer moet eten volgens de website haha!) Omgerekend zijn de verzendkosten dan €5,60 en dat is dus niet meer dan TNT pakketkosten.

0 gedachten over “Bruine ooglook met make-up van Beauty UK

  1. Ik heb ook m’n ogen uit gekeken toen ik in Schot- en Engeland was, super mooie producten en heb me moeten beheersen. Daar weten ze wel wat utten is hoor, hun assortiment “dingetjes” zoals vijlen, spiegeltjes, tangetjes enz is ook veel groter dan bij ons.

    Like

  2. wat ik mij af vraag krijg je nou die produckten zomaar of koop jij elke dag spullen en hoe kan jij dat testen als jij op vakantie bent sturen ze het naar je vakantieadres

    Like

  3. ziet er goed uit! grappig zo’n nutteloos kwastje. Als je het gebruikt ben je wel snel door je product heen. misschien is dát wel de bedoeling 🙂

    Like

  4. Sinds kort ook in het bezit van deze oogschaduw heb dez samen met een vriendin besteld(zij kwam met dit merk en samen waren we erg nieuwsgierig.
    Op dit moment hoort deze tot een van de favorietjes in mijn beautycase,Pigementering is super en met een eyebase blijft hij de hele dag zitten .
    De levering was ook supersnel…..was erg verbaasd!

    Like

Geef een reactie

