Test & Review

NYX Lip Lacquer pot – 01 Coral Licious

Ik zit nog steeds helemaal in mijn ‘koraalfase’ en daar horen natuurlijk ook koraalkleurige lippen bij! Vandaag laat ik dit schattige potje zien van NYX, de zogenoemde Lip Lacquer Pot in de kleur Coral Licious.

De NYX lip lacquers zitten in een klein plastic potje, dezelfde potjes als de ‘Concealer in a Jar’. Er zit 4 gram aan product in en dit wordt afgesloten met een zwarte glimmende draaidop.

Ik kan vast verklappen dat ik de pigmentatie super vind, maar de verpakking super onhandig! Het is namelijk een vrij diep en klein potje, dus als ik er met mijn vinger in ga… dan zit het ook onder mijn nagel 😉

NYX Lip Lacquer Coral Licious / NYX Mega Shine Lipgloss in Nude Pink / NYX Mood lipgloss

Hierboven zie je hoe goed gepigmenteerd de lip laquer is. Daarnaast zie je nog 2 andere lipproducten van NYX, de Mega Shine lipgloss staat al online en de Mood lipgloss laat ik binnenkort ook nog zien (zo’n leuk product!)

Kale lippen

Een dun laagje van NYX Coral Licious

De NYX Lip Lacquer pots zijn o.a. te koop bij Boozyshop voor €5,59 en is beschikbaar in de onderstaande 12 kleuren.

Conclusie

De Lip Lacquer is mooi van kleur en goed gepigmenteerd. De verpakking vind ik erg schattig, maar ook super onhandig! Ik heb geen hele lange nagels, maar toch zitten er lipgloss onder mijn nagels als ik er met mijn vinger in dip. Ik gebruik daardoor liever een kwastje, wat het product minder handig maakt voor on the go. De structuur is iets dikkig wat ik zelf wel prettig vind, toch zou ik liever voor de Mega Shine Lipgloss in een normale lipgloss huls gaan.

In welke verpakking zie jij het liefste een lipgloss?

0 gedachten over “NYX Lip Lacquer pot – 01 Coral Licious

  1. Ik heb hier ook een van Okie Dokie Artichokie, alleen gebruik ik hem haast nooit. De kleur is wel prachtig maar het potje zelf vind ik zo onhandig, zoals jij ook al zegt. Wel jammer want verder vind ik het fijne lipglossjes!

    Like

  2. Dit lijkt me een heerlijk product. Ik vind potjes geen probleem, was of desinfecteer mijn handen altijd voordat ik met mijn vinger in het potje ga wroeten. De swatches zien er prachtig uit!

    Like

  3. Oh getver, ik vind dat zooo vies als er spul onder je nagels zit. Brr. Zeker als je lange nagels hebt! Ik vind met een kwastje altijd wel fijn. Dus gewoon: ‘potje’ met daarbij ook een applicator in de dop vast zeg maar.

    Like

  4. gave kleur! ik ben ook gek op koraal. ik vind het altijd wel handig als het in zeg maar zo’n huls zit met een applicator. of een knijp tube met schuine bovenkant.
    liefs, Romy

    Like

  5. Okie Dokie Arctichokie! Hihi zo’n grappige naam die in het rijtje met andere glosjes staan!

    Zo’n potje vind ik ook onhandig, gloss heb ik het liefste met zo’n stick.

    Like

  6. Die “coffee run” lijkt me wel echt prachtig!

    Ik vind het trouwens tegen het oranje aan die kleur, niet echt mijn ding, maar wel mooie dekking enz! 😀

    Maarja zo’n potje..Ik heb een paint pot van MAC en dat gaat ook altijd lekker onder mijn nagel zitten om vervolgens lekker op te drogen. :/

    En ben niet zo’n lipkwastjes fan, dus ben bang dat als ik dit zou kopen dat het dan zou eindigen in mijn la. (om er vervolgens nooit meer uitgehaald te worden)

    Like

Geef een reactie

